Sări la conţinut

O nouă pagină

noiembrie 14, 2008

Am infiintat o noua pagina Sfinţii închisorilor – unde am adunat toate articolele pe aceasta tema din blog, cat si campaniile care sunt acum in desfasurare. In plus, am strans o bibliografie destul de bogata din literatura inchisorilor si a rezistentei anticomuniste (cu carti cu tot!). Inca nu am reusit sa pun tot ce am, pagina este in constructie. Orice sugestii sunt binevenite!

Mai gasiti si Acatistul Sfintilor inchisorilor si colindele Sfintilor inchisorilor cantate de maicile de la Manastirea Diaconesti. Noi avem cd-urile, le ascultam cu emotie de fiecare data…

4 comentarii leave one →
  1. gandestefrumos permalink
    noiembrie 15, 2008 12:04 am

    o idee minunata! sau altfel spus din nou gand la gand;)
    adica ma batea gandul sa fac si eu ceva arhiva de genul asta candva.. da cum se vede eu nu reusesc prea multe si iscusite treburi cu blogul.. adevarul e ca m-a preocupat tare subiectul asta din motive (foarte) personale.
    am facut ceva demersuri (jurnalistice), de scotocit prin Arhive, da nu mprea am vreme.. si singura chestie care mi-a iesit pana la urma a fost o lucrare de licenta destul de stufoasa, da nu neaparat stralucita.
    ramane, din pacate, o lectie pe care Romania nu a asumat-o. si realist vorbind nici nu prea are cum, atata vreme cat vechii tortionari sunt noii lideri.
    dar stie Domnul cum si de ce le randuie…

  2. viatalatara permalink
    noiembrie 15, 2008 10:36 am

    ce surpriza! nu stiam ca ti-ai facut licenta pe subiectul asta! felicitari!

    eu mi-am facut-o pe un text al Sf. Paisie Velicikovski, ca tot il serbam azi 🙂

    te rog, daca nu-ti cer prea mult, sa mi-o trimiti si mie!

    merci!

  3. gandestefrumos permalink
    noiembrie 15, 2008 1:08 pm

    o aveam pe o discheta, care nu stiu unde s-a ratacit, din pacate… dar mi-a ramas o clasica varianta tiparita pe care promit ca ti-o aduc cu prima ocazie cand ne vedem. (nu e cine stie ce, dar stiu ca am facut-o cu toata inima 🙂 )

Trackbacks

  1. Război întru Cuvânt » Noi contributii la cinstirea marturisitorilor romani din inchisori

Lasă un comentariu