Skip to content

Interiorul

Mai 30, 2008

60 comentarii leave one →
  1. Diana Gal permalink
    Mai 31, 2008 1:34 am

    Super, sa va bucurati pe deplin de casuta, arata foarte bine.

    P.S. chiar ai gasit locul veiozei 😉

  2. viatalatara permalink
    Mai 31, 2008 7:36 am

    multumim 🙂

  3. Joanna permalink
    Mai 31, 2008 12:09 pm

    Hristos a Inviat!

    Foarte frumos.E asa de calda casa voastra…Ma primesti sa-mi bag nasul in biblioteca ta?:)Zi nu… ca nu plec repede.A meritat asteptarea si efortul.
    Sa va bucurati in ea si mai ales sa faceti din ea biserica vie.

  4. viatalatara permalink
    Mai 31, 2008 5:58 pm

    Adevarat a inviat!

    Multumesc, draga mea, te primesc – si nu doar la figurat, te astept cand vii in tara sa-mi faci o vizita, neaparat… In prima fotografie se vad cartile pe care le citesc chiar acum: una e Nils Holgersson, pe care o citesc copiilor… iar a doua – o recunoasti? ai citit-o? daca nu, citeste-o neaparat 🙂

    inca o data multumesc de urari si te imbratisez! 🙂

  5. Mai 31, 2008 6:02 pm

    e tare frumos. Ma tenteaza si pe mine niste paturi suprapuse in camera fetelor, dar nu sunt hotarata.Nu e complicat noaptea cu coboratul ca sa faca pipi?O si vad pe Ilinca mea gramada jos, la cat e de neatenta.

  6. viatalatara permalink
    Mai 31, 2008 6:06 pm

    uf, e complicat, asa este. cunosc un copil care si-a rupt mana cazand de sus. cat despre ile, ea nu mai face pipi noaptea (locul ei e sus), dar a fost greu pana i-am convins sa nu urce amandoi si mai ales, sa nu topaie (tot sus). practic nu au voie niciunul sa urce, decat ile, si numai cand doarme.

    deci e complicat, un motiv in plus de stres – dar daca nu ai spatiu, asta e singura solutie…

  7. Mai 31, 2008 11:53 pm

    Foarte prietenos interior, cu lumini si culori calde!

  8. Lorena permalink
    Iunie 1, 2008 5:10 pm

    Si pe mine ma atrage cel ma mult livingul cu biblioteca. Si camera copiilor cu locsorul lor de joaca. Sa aveti parte de bucurie in ea!

    P.S. Parca mi-ai citit gandurile cu Nils Holgersson. Intentionam sa intreb pe forum daca merge pt. de 5- 6 ani (Davy implineste 5 ani pe 5 iunie, asa ca iote cadou fain!).

  9. viatalatara permalink
    Iunie 1, 2008 10:22 pm

    culmea coincidentei, chiar in seara asta, dupa ce am citit, de vreo saptamana, cam un sfert din cartea cu Nils, Ile imi zice: mami, nu inteleg povestile astea! lol

    intr-adevar, sunt destul de complexe pentru varsta lor, dar uite ca nu mi-am dat seama, din moment ce eu le citeam cu placere…

  10. Iunie 1, 2008 11:27 pm

    E minunata casa, Anca, sa va bucurati de ea!

  11. viatalatara permalink
    Iunie 1, 2008 11:32 pm

    Multumesc mult-mult 🙂 adevarul e ca mai minunata e curtea, care nu apare in poze. Si mult mai minunata e iarba din curte si padurea de langa… Casa e doar un adapost pentru oase slabe, asta-i adevarul 🙂

  12. Lorena permalink
    Iunie 2, 2008 4:14 am

    Ha, ha, ia uite cum ma intorci! Am sa i-o dau totusi si o voi citi pe intelesul lor. Tu asa ai incercat?

    V-ati apucat de gradina?

  13. viatalatara permalink
    Iunie 2, 2008 10:40 am

    Cred ca e dificila pentru ei nu actiunea in sine, cat multele notiuni de geografie… mai pasionanta e pentru un scolar. Eu n-am citit-o pe intelesul lor, desi m-am gandit sa sar pasajele cu descrieri… dar cum Ile imi spunea ca-i place, nu mi-am facut probleme 😀

  14. Lorena permalink
    Iunie 3, 2008 5:52 am

    Dupa ce am trimis mesajul, m-am uitat pe Google dupa carte/varsta vizata. Ai dreptate, se potriveste copiilor intre 9 si 12 ani. Am s-o inlocuiesc cu alte carti plus filmuletul cu Peter Pan (tot la tine si mai ales la Ioachim mi-a fugit gandul cand l-am scos de la ciorap). Te las, am scris muuult prea mult, fara legatura cu „Interiorul”.

  15. alexutza permalink
    Iunie 3, 2008 4:57 pm

    Te pup si va urez sa o stapiniti sanatosi! Intr-adevar, biblioteca imi pare a fi piesa de rezistenta a casei, e extraordinara – dar apoi, mie-mi plac cartile 🙂 Parca ii si vad pe cei mici jucindu-se in mijloc…
    Am vazut ca aveti masinitza de piine? Avem si noi, chiar acum coc o piine integrala 😛 Numai ca a noastra-i argintie (masinitza, nu piinea).

  16. viatalatara permalink
    Iunie 3, 2008 5:17 pm

    da, acum o saptamana ne-am luat-o, inca probam retele, e super 🙂

    cand vii in vizita? 😀

  17. alexutza permalink
    Iunie 3, 2008 5:23 pm

    Pai cind aveti si voi timp si aer sa aveti oaspeti 🙂 Saptamina asta nu pot eu, ca am de terminat o traducere la care trag de mult – dar oricind dupa aceea, I’m free.
    ps: iti trimit pe mail reteta de cozonac, daca nu ai, stiu ca in carticica noastra nu exista.
    Cu mult drag si dor.

  18. viatalatara permalink
    Iunie 3, 2008 5:26 pm

    cu finalul mesajului m-ai umplut de nostalgie… mai stii? (desigur ca da!) – asa ne semnam scrisorile cele „adevarate”, scrise pe hartie, cu stiloul…

    noi suntem acasa non-stop, daca ma pot exprima asa 😀 deci poti trece oricand, chiar si in timpul saptamanii… de preferinta nu seara, cand suntem ma ocupati cu imbaiatul si culcatul copiilor…

  19. Iunie 3, 2008 8:46 pm

    Ce casa frumoasa si ce biblioteca atragatoare!
    Sa traiti in ea cu bucurie!
    Mobilierul l-ati facut sau l-ati achizitionat de undeva? De unde? Perdelele si draperiile sunt de asemenea, de milioane! Ne pregatim si noi de schimbari majore in ceea ce priveste locuinta, ce ne recomanzi, ca magazine?
    Multumesc.
    Cristina

  20. viatalatara permalink
    Iunie 3, 2008 9:14 pm

    multumim!

    mobila si draperiile sunt exclusiv de la Ikea. numai patul pictat este luat de la un magazin mai „stilat”, in rest, totul e foarte ieftin si bun 🙂

    bucataria ne-a ramas de la fostii proprietari, cred ca este de la Elvila.

    dar eu recomand Ikea cu varf si indesat 😛

  21. August 11, 2008 3:01 am

    Absolut superb! Traiti ca-n povesti, dati slava Domnul pt asta clipa de clipa! Nadajduiesc sa aveti si launtric armonia ce va inconjoara din toate partile – in casa, in curte!
    Domnul sa va ajute in toate!

    Laur

  22. toma permalink
    Decembrie 28, 2008 10:52 am

    aa,pai dupa cum gandesti si scri tu, care te-ai pus de-a curmezisul cu mutatul,meritati desigur sa locuiesti in raiul ala si-n minunea aia de casa.Domnul sa va binecuvanteze in continuare si sa descoperiti,cu inima curata alte minuni.
    am luat si noi hotararea de a ne muta,am renovat o casuta darapanata,in fine,parca ne-am renascut.imi place la nebunie biblioteca ta si am sa-ti fur Scara raiului dar acu nu prea am timp sa citesc.problema e ca inca n-am rezolvat definitiv cu incalzirea si tremuram cu eroism cand iesim din camera cu soba.in schimb,am facut o prispa de lemn exact cum avea bunica si cum e un pic de caldurica afara,stam cu coatele pe prispa si ne bem cafeluta.sa va bucurati pe deplin si poate-i convingem si pe prietenii nostrii sa imbatranim frumos la tara,cu totii.vrem sa ne luam si o caprita.o merge oare si un magarus,ca un cal e cam prea mare si am auzit ca te musca daca mirosi a rachiu.la primavara,vrem ratuste,sa te ciugule de degetele de la picioare.invatam sa fim iarasi ceea ce am fost odata,in copilarie.o perioada nostalgica,cu prichindei care mergeau la colind cu nasul rosu de frig si picioare inghetate.ramnim insa la greierii tai ca noi nu avem.

  23. stefania permalink
    Ianuarie 1, 2009 8:13 pm

    draga viata la tara,

    am descoperit blogul tau cam de o jumatate de an si v-am citit cu drag povestea. Si noi planuim sa migram la tara, dupa ce ne-am intors din anglia. dar am vrea sa ne facem o casa…da, pe structura d elemn ma intereseaza. daca stii cumva firme serioase sau, si mai bine, daca mi-ai putea spune care-s cei care au facut casa voastra, ar fi super! Mi-au placut foarte mult pozele din casa, luminoase!

    cu multe multumiri,

    stefania fratila
    dinspre sibiu

  24. viatalatara permalink
    Ianuarie 1, 2009 11:48 pm

    draga stefania,

    ma bucur ca mi-ai scris! despre firma care ne-a facut casa, inca nu-mi dau seama daca sa ti-o recomand ori ba, pentru ca nu suntem siguri de calitatea constructiei. cum spuneam, avem niste crapaturi care ne ingrijoreaza si nu stim daca sunt normale – cum spun toti – sau este o problema mai grava. firma nu e aleasa de noi, casa e cumparata gata construita. poti gasi insa multe firme pe internet. du-te si verifica intai cum arata case facute de ei acum cativa ani si vezi daca esti multumita.

    altfel, o varianta un pic mai scumpa, dar mai solida, sunt casele pe barne de lemn.

    iti doresc sa reusesti cat mai repede sa-ti vezi visul cu ochii!

    la multi ani 🙂

  25. Ianuarie 5, 2009 8:34 pm

    Draga mea,

    Cum ati petrecut sarbatorile in casuta de vis?

    LA MULTI ANI PE 2009!!!!!

    Va pupam dulce, ne e dor de copii (bebe cred ca e deja domnisoara)!! 🙂

    Oana, Mihai si Paul

  26. viatalatara permalink
    Ianuarie 5, 2009 9:16 pm

    draga mea, ma bucur ca ai trecut pe aici 🙂 va urez si voua numai bine in noul an!

    am petrecut atat de bine, ca n-am mai plecat nicaieri. de cand ne-am mutat, ne-am facut toate concediile in cele mai bune conditii – acasa 😀

    cand stateam la bloc, eram atat de disperati, ca in fiecare week-end plecam din bucuresti. acum ne e bine. chiar planuim de o vreme sa plecam, dar facem ce facem si… tot acasa e mai bine 🙂

    te imbratisez si abia astept sa ne mai vedem!

  27. nelu permalink
    Ianuarie 6, 2009 7:55 pm

    ma bucur ca mai sunt oameni care gandesc bine.viata la tara in conditiile de azi este cea mai de dorit.aerul curat,apa curata si linistea de care ai nevoie le gasesti numai la tara.bravo aveti casa super.si noi ne-am mutat in casa noua tot la tara.

  28. viatalatara permalink
    Ianuarie 6, 2009 9:29 pm

    ar trebui sa facem un fan club „taranie” 😛

  29. maria g. permalink
    Ianuarie 11, 2009 2:56 pm

    buna.frumoasa casa,dar mai fromosi cred ca sunt…proprietarii;din punct de vedere spiritual ma refer.si noi stam la munte intr-o zona mirifica-zona Ceahlau.eu,sotul si cei 2 baieti(pana acum)-STEFAN si ARSENIE.in ce zona locuiti?

  30. viatalatara permalink
    Ianuarie 11, 2009 3:15 pm

    Noi stam pe undeva prin preajma capitalei (nu foarte aproape, dar nici foarte departe). Voi stati mult mai bine 🙂

  31. valentina permalink
    Ianuarie 28, 2009 3:35 pm

    spune-mi te rog cum faceti cu copiii?unde merg la gradintia? sau la scoala?

  32. viatalatara permalink
    Ianuarie 28, 2009 3:38 pm

    Intr-un oras din apropiere. am vrut sa-i dau in sat, dar… cadrele didactice nu prea se ocupa.

  33. ioana permalink
    Februarie 1, 2009 3:46 pm

    Am revazut cu drag pozele, ca sa mai fur idei 🙂
    Daca ajuta Doamne Doamne ne mutam si noi intr-o casuta anul acesta…Si o vreau cat de simpla se poate, doar sa scap de oras si bloc…
    Va imbratisam cu drag,
    Ioana si Luca

  34. viatalatara permalink
    Februarie 1, 2009 3:51 pm

    Doamne ajuta! Sa ma anunti cand va mutati! Ramaneti in tara pana la urma?

    chiar azi am vorbit de tine cu Gabitza 🙂

  35. Ioana permalink
    Februarie 2, 2009 11:01 am

    Am uitat sa mentionez ca a noastra casuta va fi intr-un sat pe malul… Oceanului, in Spania 🙂
    E chiar asa cum imi doream…sa iau viata de la capat, in alt decor…

  36. viatalatara permalink
    Februarie 2, 2009 2:12 pm

    🙂 Sa te ajute Dumnezeu!

    Te imbratisez si-ti doresc numai bine!

  37. Februarie 17, 2009 12:09 am

    Hello,

    si eu vreau o biblioteca ca aia … 😦

    Poate peste ani o sa ajung sa am … daca isi revine economia …

  38. viatalatara permalink
    Februarie 17, 2009 12:29 am

    Adica forma, sau continutul? 🙂

    Ca pe continut l-am strans intr-o perioada de criza si mai mare decat cea de azi, numita studentie. Se poate. Cu paine si apa.

  39. Cristina permalink
    Februarie 17, 2009 2:14 am

    Ce frumos e la voi!!!!!! ce nu as da sa fiu un catelus iubit pe acolo!!!!! Bravo voua. Ati facut alegerea perfecta. Doamne ajuta si altora!

  40. Februarie 18, 2009 8:39 pm

    Felicitari pentru mutare si pentru casuta care pare absolut delicioasa. (Cu tot cu lampa!) Ena

  41. danaella permalink
    Martie 17, 2009 4:07 pm

    Acum am descoperit blogul ! Draga „Viata la tara”, iti marturisesc ca sunt in plina „campanie” de construire a unei casute la 45 km de Bucuresti. Totusi, in ultima vreme, m-am cam descurajat. Eu si sotul meu (inca nu avem copii) suntem foarte ocupati in Bucuresti cu serviciul. Asa ca, nu-mi dadea pace gandul ca a locui la 45 km de oras este totusi un efort ! Insa citind blogul tau, imi dau seama ca m-am speriat doar de niste umbre. Mda, orasul a devenit sufocant ! Stiu ca dincolo de pozele dragute pe care le-am vazut se afla foarte multe ore de munca, insa, cred ca satisfactia este pe masura. „Acasa” este cel mai odihnitor cuvant ! Succes in continuare !

  42. Martie 17, 2009 6:50 pm

    Succes si voua 🙂 Sa va bucurati cel putin la fel de mult ca noi!

  43. anamm permalink
    Martie 28, 2009 2:32 am

    Doamne ajuta! Eu locuiesc in Bucuresti din 2002.Cred ca n-o sa ma adaptez niciodata.Tanjesc mereu dupa iarba verde de acasa,gradinile cu flori si legume,dealul plin de copii la sanius sau de clopotei vara.Eu sunt dintr-un orasel din Maramures si cred ca daca n-ar fi slujbele si duhovnicul de la Biserica Rusa si preotul din cartier m-as ofili cu totul.Dumnezeu sa va binecuvanteze!

  44. Martie 28, 2009 9:46 am

    Dumnezeu sa va binecuvinteze!

    Daca nu va este bine, de ce nu incercati sa va mutati? Noi stam in afata Bucurestiului, dar intram in oras in fiecare duminica, tot pentru Parintele nostru.

    am mers la Rusa toata studentia 🙂 asa ca inteleg ce vrei sa spui 🙂

    si, din cate stiu, Pr. Vasile isi doreste o mutare la tara 🙂

  45. rosmarinus permalink
    Martie 31, 2009 4:02 am

    FELICITARI PENTRU CASA ! ATI CHEMAT PREOTUL PENTRU SFINTIREA CASEI? MA IERTATI, VA ROG.
    SPER CA DV. SI TOTI CARE LOCUITI LA TARA SI AVETI TEREN, SA CULTIVATI LEGUME FARA INGRASAMINTE CHIMICE. DE ASEMENEA FRUCTELE, SA FIE NATURALE. CE SAVOARE NEMAIPOMENITA AU! SUNT DELICIOASE !
    CULTIVATI TOT CE SE POATE SI STRANGETI SEMINTELE PENTRU ANUL VIITOR, DEOARECE IN CURAND NU SE VOR MAI GASI PE PIATA, VREAU SA ZIC : SEMINTELE CARE SE GASESC IN COMERT SUNT STERILIZATE SI DECI PRODUC PENTRU ANUL IN CURS, URMAND CA ANUL VIITOR SA CUMPERE OMUL TOT DE LA „EI”. MAI SUNT SEMINTE NATURALE DE VANZARE PE ICI, PE COLO,
    DAR SUNT FOARTE SCUMPE. ATENTIE, DE ASEMENEA, LA PLANTELE MODIFICATE GENETIC, MAI BINE ZIS MANIPULATE GENETIC…
    PARLITII ASTIA AU ASASINAT PAMANTURILE CU INGRASAMINTELE LOR CHIMICE, TREBUIE SA FIM ATENTI CUM NE HRANIM SI DE UNDE PROVIN PRODUSELE PE CARE LE CONSUMAM. VA INDEMN PE TOTI,SA CULTIVATI GRADINA PE CARE O AVETI SI SA VA MAI CUMPARATI PAMANTURI, CEI CE AVETI POSIBILITATI MATERIALE. A CUMPARA O CASA LA TARA SI PAMANT, ESTE CEA MAI BUNA INVESTITIE. DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE PE TOTI ! TRAIASCA ROMANIA CRESTINA ! TRAIASCA ROMANIA ANTI-CIP ! ATI SEMNAT PETITIA CONTRA ACTELOR DE IDENTITATE BIOMETRICE ? PETITIONONLINE.COM/NU 666

  46. Aprilie 1, 2009 1:00 pm

    Rosmarinus, multumesc pentru informatii. Am aflat si noi cu surprindere (desi sentimentele sunt mai amestecate decat atat) despre povestea semnitelor sterilizate. Suntem preocupati de acest aspect. Problema e un pic mai complexa, pentru ca, daca ai seminte „traditionale”, trebuie sa le feresti de polenizarea cu semintele „noi”. Incercam sa facem totul cat mai natural. O sa povestim despre asta…

  47. Aprilie 28, 2009 3:30 pm

    Buna draga mea,

    Imi place enorm casuta voastra si sunt sigura ca si curtea este deosebita…mai aveti iepurasii??? 🙂
    Si noi tanjim la o casa la periferia orasului sau la sat undeva cat de cat aproape de BUcuresti, pe motiv de serviciu, si nu doar tanjim , incercam sa facem ceva in acest sens. NU e usor, dar cand dau de greu, apar obstacole, ma gandesc la tine, cum iti faceai planurile noaptea, cum curgeau ideile, cat de mult sperai si CREDEAI ca se va intampla minunea.

    Doamne ajuta!

    Uram sanatate copilasilor!
    PS: La ce biserica vii duminica si care este preotul pe care vrei sa il vezi in fiecare duminica?:) Poate ne intalnim.

  48. Aprilie 28, 2009 3:40 pm

    te pup, Onito 🙂

    nu mai avem iepurasii de vreo jumatate de an. avem in schimb catel si motan.

    despre cat credeam in visul meu… nu stiu… cred ca nu de credinta era vorba, cat de obsesie 😀 credeam 100%. dar nu aveam curaj 100%.

    iti raspund pe mail la ps.

  49. Stela permalink
    Mai 4, 2009 1:18 pm

    4.05.2009

    Astazi am descoperit blogul tau si am citit cu mare bucurie despre framantarile tale si, in final, despre bucuria ta de a avea o casuta la tara.
    Ma bucur foarte mult pentru tine si familia ta.

    M-am regasit in framantarile tale. Am un teren situat langa muntele Magura (intre Bran si Zarnesti) si tare mult imi doresc sa construiesc o casuta simpla din lemn. Nu stiu inca o firma de constructii serioasa si, in plus, ma intereseaza un pret cat mai exact ca sa vad daca prin vanzarea apartamentului (e cu 3 camere) se poate face o casa din lemn.
    Momentan locuiesc la Galati.

    Stii, asa cum citeam mai sus, am credinta 100%, dar nu am inca curajul maxim. Nadajduiesc ca Dumnezeu ma va lumina.

    Iti doresc multa sanatate tie si familiei tale.

    Doamne ajuta!

  50. Mai 4, 2009 1:52 pm

    Cunosc zona 🙂 Este foarte faina. Noi pe acolo ne petreceam concediile – mai exact, la Moeciu de Sus – pe cand stateam la bloc. Acuma vad ca iesim mai rar, ne simtitim mai bine acasa 🙂

    Casuta de lemn, de busteni taiati adica, iti pot recomanda o echipa care lucreaza ieftin si bine. Doua familii ale prietenilor nostri si-au facut cu ei. Este mult mai solida decat casele pe sistem american, cum avem noi. Sa-mi spui daca te intereseaza si-ti trimit email cu numarul lor de telefon.

    Despre apartament, nu stiu care sunt preturile in Galati dar, din moment ce ai terenul, mai departe nu mai costa asa mult. O casa mica poate fi in jur de 30.000 euro, din cate am inteles de la prietenii de mai sus. Acuma, depinde ce intelege fiecare prin mica, nu? 🙂

    Sa te ajute Dumnezeu!

    Din experienta mea iti pot spune doar: toate la timpul lor! (dar asta nu inseamna neaparat „peste 50 de ani”!)

  51. Mihaea permalink
    Mai 12, 2009 4:39 pm

    Draga Anca,

    Am citit un articol pe hotnews si acum rasfoiesc de zor blogul tau 🙂
    Ai putea sa-mi spui te rog in ce zona este casa? In ce sat? Noi am vrea sa facem pasul asta, sa ne mutam in afara Bucurestiului

    Astept mesaj pe privat daca aici nu poti sa scrii mihaela1982 at gmail punct com

    Multumesc,
    Mihaela

  52. Mai 13, 2009 8:51 am

    Draga Mihaela,

    Ne-am gandit sa nu facem publice numele satului sau zona in care stam. Oricum, ceea ce e bine pentru noi s-ar putea sa nu se potriveasca altora. Te sfatuiesc insa, inainte de a cumpara casa ori teren, sa te plimbi mult si sa cunosti bine zona in care ai vrea sa stai. Sa te gandesti exact la nevoile tale si sa nu-ti iei intr-o zona neaparat laudata.

    Sa va ajute Dumnezeu!

  53. Mai 13, 2009 4:32 pm

    Te-am prins ! LOL

    In privinta interiorului, n-am prea gasit aspecte care sa duca cu gandul la viata la tara !

    In rest,pe langa altele, m-a bucurat (dar nu surprins) o icoana de precanonizare.

  54. Mai 13, 2009 8:29 pm

    Corect 🙂

    Adevarul este ca am vrut sa arate altfel. Numai ca nu am avut decat 2 saptamani la dispozitie sa ne si mutam sa si amenajam, plus bebe mic. Minus bani. Asa ca am facut totul in cel mai rapid si ieftin mod cu putinta. Oricum, am privit casa asta ca pe un adapost provizoriu, ca pe o zona de trecere catre adevarata casuta de paianta cu cuptior in curte… Inca mai visam la ea 🙂

    Da, icoana cu Mucenicul Valeriu Gafencu care ne este tare drag, de cand am citit „Intoarcerea la Hristos” a lui Ianolide.

  55. ioniel permalink
    Iunie 30, 2009 12:23 am

    brava…frumoasa casuta…pe interior 😀

  56. peter permalink
    Noiembrie 9, 2009 8:43 am

    si eu credeam ca toti romanii sint la fel… ma bucur pentru voi. la anul incercam sa ne repatriem si normal, ca optiunea ar fi la tara. sper sa va vizitam daca nu va pititi bine. ne-ar face placere sa cunoastem oameni ca voi. numai bine.
    din California, with love!

  57. Maryiony permalink
    August 17, 2010 6:14 pm

    Am citit un articol pe hotnews si acum rasfoiesc de zor prin blogul tau . Am fost surprinsa sa gasesc pareri atat de bune despre viata la sat . Eu m-am nascut si am trait in Bucuresti pana acum 2 ani cand m-am hotarat impreuna cu sotul meu ca a venit timpul sa ne mutam la casa noastra. Din cauza preturilor aberante la care ajunsese un apartament in bloc am decis sa construim o casa….la tara. Ne-am luat un teren mic (400mp) in sat Islaz com. Branesti…dupa buget. Eram ocupati cu serviciul in Bucuresti …a fost greu cu supravegherea constructiei .Dar s-a terminat…in mare. Nu am avut norocul vostru. Cand ne-am mutat am constatat ca am fugit de aglomeratia din Buc , dar am dat de alte inconveniente cum ar fi : miros de lucruri arse…destul de piromani consatenii nostri care ard in fiecare zi cate ceva ; caini flamanzi prin curtile vecinilor care latra noaptea…destul de mult timp. Unii merg pe strada cu geamul deschis la masini si rasuna manele…in fine…nu e liniste si pace cum mi-am fi dorit. Mi-ar fi placut sa intalnesc oameni ca voi in satul nostru dar nu am avut inca placerea , pt.ca oamenii de bine nu stau pe strazi si chiar nu i-am intalnit , in caz ca exista. Dar avem totusi casa noastra. Biserica din Bucuresti ne face sa ne punem pe drum duminica devreme. Intre timp ne-a dat Domnul si o fetita frumoasa si sanatoasa ! Am inteles ca si voi aveti copii. As vrea sa stiu cum va descurcati cu gradinita/scoala pt. ca ne vom lovi si noi curand de problema asta. Promit sa rasfoiesc in continuare blog-ul vostru. Am gasit lucruri extraordinare. M-as bucura sa-mi scrieti daca va permite timpul si va face placere . Mult noroc si Doamne ajuta !!!

  58. mami permalink
    Iulie 13, 2012 7:50 am

    super casa!bravo tie!

  59. Aprilie 13, 2014 5:20 pm

    Superb blog, frumoasa alegere.
    Felicitari.

Trackbacks

  1. Leapşa de la Irina « Viaţa la ţară

Lasă un răspuns

