Skip to content

Pe sticlă

Iulie 4, 2008

Pe sticla geamului de la bucatarie, mai precis, a celui din mijloc, care e imobil, si-a facut casa un paianjen. Nu de mult, de cateva zile. L-am vazut, mic cat o furnica, stand pe acolo si asteptand sa-i pice ceva. Ei, uite ca nu a asteptat mult si prima musca s-a prins in plasa. Hop-hop, a coborat, sfrijit si pe sfert cat musca, si a inceput sa o pape.

Cum nu am timp sa stau sa urmaresc tot ritualul, va spun ce vad atunci cand spal vasele si ridic ochii. Pe sticla fiind, chiar daca totul se petrece dincolo, spectacolul e perfect vizibil, la doua palme de fruntea mea.

Azi o musca, maine alta, vad ca paianjenul, din buburuza cum era, a inceput a prinde forma. Pe la pranz imi apare din nou si raman stupefiata: e ditai huiduma si infuleca rabdator una din cele trei muste mioape, care-l asteapta necajite. Acum, iar la bucatarie, iar ma uit: nici urma de paianjen, dar nici de muste! Vai de mine, in ritmul asta, maine o sa-mi atarne de panza de paianjen un elefant.

No comments yet

Lasă un răspuns

