Sări la conţinut

Mai bine NU! (2)

noiembrie 3, 2008

Protejeaza-ti copilul!

Am inceput aceasta serie cu consemnarea revoltei unui grup de parinti de pe un foarte popular site de fotografie, revolta declansata la descoperirea furtului unui foarte mare numar de fotografii ale copiilor lor in scopuri ludico-triviale. Citeste Mai bine NU! (1)

Nu stiu cat de convingator a fost articolul respectiv, nu stiu cati dintre parintii care l-au citit au dat fuga sa stearga fotografiile postate cu copiii lor in spatii publice, pe internet. Poate s-au gandit ca lor nu li se va intampla niciodata, poate cred ca, daca nu au cont pe site-ul respectiv, sunt in afara oricarui pericol. In continuare, le voi arata ca se pot insela, deoarece pe internet sunt grupuri organizate de pedofili care platesc bani grei pentru stocuri de fotografii cu minori, fie ca sunt comandate direct, furate de pe internet sau facute copiilor la strand.

Cu doi ani in urma, Jurnalul national a tras semnalul de alarma pregatind o campanie pe aceasta tema. V-o fac cunoscuta, in speranta ca este suficient de convingatoare asupra pericolelor prezente in spatiul www…

Invazie – Pedofili on-line (fragmente)

In acest moment exista pe net zeci de site-uri pedofile cu acces liber. Multe dintre ele sunt ilustrate cu imagini „furate”. Fotografii facute unor minori pe strada, dar mai ales pe plaja sau la strand, acolo unde cei mici sunt de obicei sumar imbracati. Au eticheta „copii bucurandu-se de viata”…

Pe forumuri si chat-room-uri, child-loverii („iubitorii de copii” sau pedofilii) fac schimb de impresii si de experiente. Nu e decat aperitivul, prima doza gratuita. Pentru vizionarea mai multor imagini cu minori, trebuie sa fii membru si/sau sa platesti. Cele mai multe site-uri de child-loveri au trimiteri spre paginile web ale unor agentii ce folosesc ca fotomodele minore. In prezentare, desi sumar, fetitele sunt imbracate. Daca vrei insa sa vezi mai multe fotografii, trebuie sa-ti lasi numarul cartii de credit. Tot aici se comercializeaza si videocasete infatisandu-le pe minorele respective, fara a se oferi, de regula, mostre video. Pe alte zeci de „newsgroups”-uri, accesul este permis doar membrilor.

„Salonul bleu” este un site al pedofililor francofoni care prefera baieteii. Au un forum, dar si posibilitatea de a realiza sondaje on-line. Un chestionar incerca sa creioneze „portretul-robot” al victimei ideale, prin intrebari de genul: „Ce categorie de varsta va atrage (variante de raspuns: 1) sub 5 ani, 2) 6, 7 sau 8 ani), cum ar trebui sa fie parul lui? (ras, scurt, semilung, carliontat), ce culoare ar trebui sa aiba ochii lui…

De departe insa, cel mai cutremurator site pedofil e cel al olandezului Johnie Proudly. Johnie, suflet de artist, face poze nud baietilor de care se indragosteste. Sunt imagini explicite, care oricarui om sanatos la cap si la suflet nu-i pot provoca decat groaza si indignare. Roberto are 8 ani si este unul dintre modelele lui Johnie. In 30 de imagini ce se pot accesa liber, copilul e dezbracat si fotografiat in pozitii obscene. Pe pat, pe cada, pe marginea cazii, in aer liber, pe craca unui copac…

Singura creatie virtuala mai scarboasa decat cea a lui Johnie este site-ul numit „sarutul fluturelui”. Membrele acestui forum sunt mame care-si iubesc fiicele. O dragoste materna ce include si sex.

Deschid o paranteza. Cu cativa ani in urma, fiind in America pentru o perioada, am cumparat un laptop second-hand de la un tanar manager. Omul isi stersese majoritatea fisierelor din calculator, totusi au mai ramas cateva pe care le-am deschis, din curiozitate. Intr-unul erau fotografii cu el, alaturi de sotie si bebelusul nou-nascut. Fericiti, razand, imbratisandu-se. In celalalt, o suma de cateva zeci de fotografii despre care la inceput n-am stiut ce sa cred. Niste fetite, de vreo 9-10 ani, imbracate cat de cat (ca niste gimnaste), in pozitii provocatoare. La inceput chiar am crezut ca sunt poze cu sportive descarcate de pe internet. Fostul proprietar putea fi pasionat de gimnastica, nu? Cu toate acestea, erau prea multe fotografii cu copile in aceste pozitii. Desi pe atunci nu stiam de existenta site-urilor cu pedofili, nu mi-a fost greu sa inteleg despre ce fel de pasiune incerca managerul care imi vanduse laptopul. Citisem, totusi, „Lolita”, nu? Nu ma puteam gandi decat ca barbatul de la care cumparasem calculatorul era un om civilizat, cu familie si copil! Socul meu a fost de nedescris. Mai mare a fost surpriza cand si-a cumparat si sotul meu laptop, tot la mana a doua, peste cateva zile, desigur, de la alta persoana. O alta serie de inregistrari audio, de asta data, uitate nesterse de pe disc. Nevrand sa fac vreo statistica, am tras concluzia ca, probabil, o buna parte din „civilizatii” cu care ne intalneam zilnic au astfel de perocupari considerate „normale”.

Cat despre imaginile cu minori care se vand cu bani grei, daca nu va pasa psihologic cine va contempla copilul, macar economic sa va revoltati: ii oferiti marfa scumpa gratuit!

Dar sa continuam articolul din Jurnalul

„Va intrebati ce poate vorbi un barbat de 30 de ani cu o fata de 12? O groaza de lucruri. E adevarat ca o fetita nu are rafinamentul meu intelectual, nu are experienta mea, dar are ceva ce eu nu am. Sau, mai precis, ce eu nu mai am de mult! Are tineretea sa!”

Este confesiunea lui Lindsay Ashford, unul dintre cei mai populari pedofili din lume. La 36 de ani, expatriat din SUA, Lindsay traieste in America de Sud si lucreaza ca free-lancer, oferind consultanta in afaceri. Cea mai mare parte a timpului si-o petrece insa administrand site-uri dedicate iubitorilor de copii… Pe fiecare dintre ele insereaza pasage din confesiunea lui…

„Iubesc fetitele mici. Sunt pedofil. Si sunt mandru de asta. Nu am fost un copil molestat sau violat. Nu sunt un barbat singur care incearca sa aiba o relatie «normala» cu cineva de varsta lui. Sunt atras de fete adolescente si mai tinere, intre 9 si 13 ani. Nu-mi amintesc de cand am simtit prima oara aceasta atractie. In pubertate, stiu ca prietenii rasfoiau la scoala Playboy sau Hustler si imi aduc aminte ca gaseam neatractive femeile. Am inceput sa colectionez poze cu fete gimnaste. Iar in liceu nu pierdeam niciodata ocazia de a vorbi cu fete mai mici decat mine, indiferent pe ce tema. Si continuam sa am fantezii despre cum ar putea fi o relatie cu ele. Nu sunt exclusiv atras de fetite, dar trebuie ca ele sa fie atrase de mine. Am o viata sexuala foarte sanatoasa cu femei de varsta mea. Am fost casatorit, am divortat si am trait cu cateva femei. Atractia mea pentru fetele mici nu este doar mentala, ci si psihologica. Sunt foarte atras de ele, dar nu de toate, asa cum nici tu nu esti atras de toate persoanele din grupul tau de preferinte sexuale. Cand am inceput aceasta scrisoare, am devenit tata. Am o fiica. Cred ca este o fetita frumoasa, dar nu sunt atras sexual de ea, asa cum nimeni altcineva n-ar putea fi atras de propriul copil. O iubesc profund, dar relatia dintre noi va ramane totdeauna cea de tata-fiica. Niciodata nu voi fi un parinte incestuos, gasesc asta oribil.”

17 comentarii leave one →
  1. noiembrie 3, 2008 10:55 pm

    am citit doar pe sarite, omul a ajuns un animal abject. Mi-e sila de planeta terra si locuitorii ei

  2. viatalatara permalink
    noiembrie 3, 2008 11:01 pm

    ei, doar de unii, sper 🙂

    si totusi, Dumnezeu ne rabda… si ne asteapta sa ne intorcem, sa parasim pacatul… pentru noi, nu pentru El…

  3. noiembrie 4, 2008 1:08 pm

    Brrrrr! Sperasem (intr-o naivitate prosteasca!) ca neavand adresa publicata, n-am putea fi gasiti, de aceea am indraznit sa pun fotografii pe blog! Dar articolul tau a fost suficient de clar. Multumesc pentru acest dus rece.

  4. Adita permalink
    noiembrie 4, 2008 2:52 pm

    eu cred ca sunt mai grea de cap, si nu pricep de ce ar vrea cineva sa fure poze care nu-s indecente. eu ma simteam in siguranta, ma gandeam ca nu au la ce sa foloseasca pozele copiilor mei, daca nu am pus nuduri sau ceva de genul asta pe net.

  5. viatalatara permalink
    noiembrie 4, 2008 3:07 pm

    Adita, ai citit si episodul 1 din serie? Au fost furate poze normale, nicidecum indecente, de pe Flickr. Poze care au fost editate cu mesaje obscene.

  6. Adita permalink
    noiembrie 5, 2008 12:44 pm

    am citit, dar tot nu pricep cu ce imi afecteaza copilul ca cineva a furat o poza de-a lui si a scris nu stiu ce pe ea. pot sa faca cumva legatura intre poza si adresa reala a copilului?

  7. viatalatara permalink
    noiembrie 5, 2008 1:30 pm

    daca poate face legatura cu copilul real, nu stiu, ca nu ma pricep la computere (din cate am auzit se pot localiza anumite persoane pe internet, dar nu stiu in ce conditii). nu despre asta era vorba. adita, tie ti-ar placea, chiar daca nu ar sti persoanele repsective al cui e copilul (si nici nu i-ar interesa), sa gasesti poze cu copilul tau editate cu mesaje obscene? (vezi fotografia cu „Ciocolatica”)

    si, de fapt, intrebarea nu e asta, ci daca merita. ..

  8. Adita permalink
    noiembrie 5, 2008 2:51 pm

    pai nu mi-ar placea, bineinteles, dar nici nu mi se pare asa o tragedie incat sa stau mereu ascunsa. asa ar insemna sa nu-i mai scot afara din casa, ca dezaxati sunt destui si pot sa-i faca poze si pe strada si sa le foloseasca la cine stie ce.

  9. viatalatara permalink
    noiembrie 5, 2008 3:04 pm

    Nu este acelasi lucru. De exemplu, un pedofil vrea poze cu copii. Ce e mai simplu: sa iasa pe strada, sa se ascunda, sa faca fotografii astfel incat sa nu il vada parintii (probabil poze de la distanta si de calitate indielnica) sau sa le ia intr-un minut, cu un click, de pe site-uri foto?

    am spus ca nu trebuie sa dam nici in paranoia. dar, totusi: DE CE sa punem pozele copiilor pe internet pe site-uri publice? PENTRU CINE?

  10. Adita permalink
    noiembrie 5, 2008 3:38 pm

    eu le pun pentru rude si prieteni cu care ne vedem rar. intr-un timp le-am avut private, dar pentru ca multi s-au plans ca le e greu sa le vada (mereu aparea cate ceva, ba nu-i mai recunostea dupa ce-i invitasem, ba nu reuseam eu sa-i invit mereu), in cele din urma am renuntat si le-am facut publice

  11. Aida permalink
    noiembrie 6, 2008 11:06 pm

    O, My God!!!!! Eu p-astia…cred ca i-as taia cu mana mea!

  12. martie 4, 2009 3:36 pm

    dezgustator

  13. fantana permalink
    august 4, 2009 1:44 am

    Delicat, nu ştiu dacă merită să popularizezi tenebrele acestea, sunt o groază de linkuri când cauţi numele amintite pe google, poate că pe unii îi pune în gardă şi pe alţii îi aruncă în gura leului.

  14. august 4, 2009 2:19 pm

    Articolul este un avertisment pentru parintii carora nu le pasa sau nu sunt constienti de pericole. Cat despre cautat, cine cauta va gasi si fara articolul asta.

  15. Adrian permalink
    iulie 11, 2010 11:06 am

    Din pacate am vazut la mare parinti (mai ales mame) care isi lasa fetele de 12 – 14 ani sa stea la plaja fara sutien ….am vazut odata un barbat care filma cu o camera video o fata topless de vreo 13 ani care era cu maica-sa si fusese incurajata de ea sa-si scoata sutienul…de asta ce parere aveti?

Trackbacks

  1. Razboi întru Cuvânt » Parintele Justin Parvu - arhimandrit (Noutati 3 nov. 2008)
  2. Am ales să-mi protejez fetiţa şi on-line! | Kemell BloG

Lasă un comentariu