Skip to content

Cu preţ şi făr’ de preţ

August 11, 2009

Prin Carrefour se găsesc la reduceri mini-enciclopedii Larousse. Adica la preţul de 7 lei. Sunt dedicate copiilor între 3 şi 5 ani, dar informaţiile cuprinse în ele pot fi de folos şi unui adult care n-a excelat la biologie (nu vă uitaţi la mine, persoanele de faţă se exclud!). Noi am ales trei, dar seria e mult mai bogată:

carti (1)

Ilustraţiile sunt foarte frumoase. Dacă nu v-am povestit până acum, aflaţi că pentru noi acesta este un criteriu eliminatoriu cand alegem orice carte sau revistă pentru copii: să nu fie bântuită de fantomele comerciale horror pe nume Disney, Barbie, Manga.

Iată o secţiune transversală, pentru a fi mai clară:

carti (2)

Acestea au fost cărţile cu preţ. Despre cele făr’ de preţ, nu vă povestesc prea mult. Am fost pe la mama în vizită şi am ales câteva din biblioteca mea de copil. Le-am răsfoit. Nu îndraznesc încă să le citesc pe îndelete. Mi-e teamă că ma va lovi inspiraţia şi dorul de a scrie şi eu o poveste. Doar c-am uitat să iau cu mine şi stiloul vechi de 20 de ani…

carti

Clic pentru detalii.

4 comentarii leave one →
  1. August 11, 2009 5:07 pm

    Multumesc pentru link. Stiam articolul de cand a aparut, cu cativa ani in urma. Totusi, aceste enciclopedii se refera strict la cunoasterea mediului, sunt descrise, de exemplu, cateva tipuri de ciuperci comestibile si cateva otravitoare. Adica informatii de folos, cam ca la scoala, fara alte conotatii metafizice. Nu le-as fi recomandat daca nu le-as fi citit inainte si, desigur, daca as fi gasit ceva vatamator inauntru.

    Dar e bine de citit si articolul Pr. Savatie, cu asta sunt de acord, chiar daca nu este, in acest caz, vreo legatura evidenta intre ele.

    PS: trebuie, totusi, sa mentionez ca in alte carti din aceasta serie sunt cateva chestiuni discutabile, avand in vedere varsta publicului caruia li se adreseaza. Si anume, legate de… cum se fac copii. Cu poze😀

  2. tony permalink
    Noiembrie 15, 2009 1:39 am

    vreau si eu sutitrarea in lb.romana a serialului Little house on the Prairie

  3. petre permalink
    Aprilie 9, 2010 1:32 am

    NU AM!

Lasă un răspuns

