Skip to content

Din Braşov

Iulie 23, 2009

Îmi place Braşovul şi-mi place street photography. Cand amândouă se întâlnesc, fie doar pentru puţină vreme, atunci rezultă un fel de fel de:

bv (1)

bv (2)

Un predicator american în Piaţa Sfatului. Despre moarte:

bv (3)

Un porumbel:

bv (4)

Două cititoare:

bv (5)

Grădinarul şi cu mine:

bv (10)

De neuitat:

bv (6)

De spart urechi şi capete. Degeaba:

bv (8)

bv (7)

La pândă:

bv (9)

La plimbare:

bv (11)

De-a kitschul:

bv (12)

De-a cucu-bau:

bv (13)

Poşta!

bv (14)

Un aranjament simpatic:

bv (15)

Şi, la cealaltă fereastră, doamna proprietăreasă:

bv (16)

Clic pe fiecare fotografie pentru detalii.

11 comentarii leave one →
  1. Iulie 23, 2009 7:46 pm

    frumos, frumos…

    e frumos la oras, maica, nu-i asa?🙂

  2. Iulie 23, 2009 9:01 pm

    maica draga, depinde de oras…🙂

  3. Iulie 23, 2009 10:34 pm

    – au vrut sa imite Hollywood-ul , sau ce ? slabut …

    – predicatorul, despre moarte: la ce concluzie a ajuns ? (sau predicatorul mortii ?)

    – gradinarul si cu tine – va sta bine impreuna ; nu-ti arati varsta

  4. Iulie 23, 2009 11:26 pm

    pai, bine, maica, ai trecut prin Brasov si n-ai dat un semn de viata??

  5. Iulie 24, 2009 12:10 am

    da cand ai fost tu la Brasov fara sa anunti?
    ha?
    😀

  6. Iulie 24, 2009 8:31 am

    Ileana, am fost la Brasov cand ai fost tu la Sibiu😀 Dar putem sa-ti facem o vizita oricand, cu maaare drag, daca te gasim acasa!

    Sabina, am fost vineri. In graba mare. Am avut un traseu mai lung, nu am putut sa ne oprim nici la voi, desi ne-am gandit… Dar uite, daca ne invita Ileana, mai venim o data si ne vedem sigur!

    M, nu am stat sa ascult. Totusi, mi s-a parut interesant faptul ca cineva striga oamenilor pe strazi pentru a le aduce aminte de moarte.

  7. Scomina permalink
    Iulie 25, 2009 11:33 am

    Vezi ca in fotografia cu gradinarul si gradinarita, cea in care nu va aratati deloc varsta, l-ai prins pe nepotul meu, Luca, fara sa-mi ceri acordul. Uite, chiar a venit zilele trecute intr-o vizita in Brasov, tocmai de la Bruxelles. N-au putut sta in capitala pe caldurile astea. E copilul cu ochelari in tricou orange.
    Noroc cu tine, asa-mi mai vad si eu rudele din Belgia!

  8. Iulie 25, 2009 10:49 pm

    servus
    bun venit…
    toate cele bune!

  9. Iulie 26, 2009 5:41 pm

    Bine v-am gasit, Flavius🙂 Toate cele bune! Frumos oras, aveti grija de el!

    Scomi, asta cu nepotul e tare de tot! Iti trimit pe mail si alte poze, se pare ca l-am suprins si mai de-aproape!😀

  10. Scomina permalink
    Iulie 26, 2009 5:58 pm

    Multumesc!

    Esti cea mai tare Pa-Pa Ratza!!!
    🙂

  11. Iulie 28, 2009 11:58 pm

    Salutari din Brasov. Ce bine e aici, cald cu adieri de vant. Nici nu se compara cu Bucurestiul, dar maine trebuie sa merg in Bucuresti. Uh. La multi ani de Ziua Imnului. Numai bine!
    Protestanti din aia care tot urla prin Piata Sfatului am inceput sa tot vad. Si-or fi facut vreun cuib pe sub Tampa. Sincer mie mi se pare de prost gust si fac chestia asta doar pentru a-si atrage adepti. Pe langa asta baga si o gramada de abureli. Bine ca n-ai stat sa-l asculti!
    Din nou … numai bine!

Lasă un răspuns

