Skip to content

Fără titlu

Iulie 14, 2009

curcubeu

curcubeu 007

6 comentarii leave one →
  1. snejana permalink
    Iulie 14, 2009 7:59 pm

    Grozav! Felicitari!

  2. Iulie 14, 2009 10:08 pm

    Uaaaau !!!!

  3. Mihaela permalink
    Iulie 15, 2009 12:00 am

    ce fumos! am vazut si eu unul identic de curand! doar ca eram in microbuz si nu l-am putut fotografia! ma bucur sa il vad la tine!
    Doamne ajuta, Anca!

  4. fiord permalink
    Iulie 15, 2009 5:07 am

    Şi eu la fel zic : Frumoase şi Felicitări.
    Numai bine.

  5. Iulie 15, 2009 12:53 pm

    Pai Dumnezeu merita felicitarile. El a facut curcubeul.🙂

  6. Mihaela permalink
    Iulie 15, 2009 5:06 pm

    E, lasa modestia, ca stim noi ca Dumnezeu l-a facut🙂 Tu ai fost pe faza si ai facut pozele frumoase😉

Lasă un răspuns

