Skip to content

Furt de clickuri?

Iulie 13, 2009

blogspotPrietenilor mei care bloguiesc pe Blogspot

O întrebare:

De ce Blogspotul se ţine de tine

Dacă vrei să mergi back

Ca de oaie un mărăcine?

Şi iarăşi încerci să scapi

Dând încă o dată, şi-ncă o dată

Back

Dar vezi că ai rămas pe loc

Singura schimbare

E numărul mai mare

De vizualizări, urcând cu fiecare reîncărcare.

O bună strategie de creştere

A vizualizărilor şi self-esteem-ului.

Dar, la cât am dat din deşte,

Plătind tribut mărăcinelui

Am de ales: ori m-antrenez mai bine,

Ori pe Blogspot nu mă mai vede nime’.

7 comentarii leave one →
  1. AdrianaB permalink
    Iulie 13, 2009 7:00 pm

    Tunde oaia:)
    Sau cauta pe Back cu sageata
    Si-alege calea
    abandonata.

  2. Iulie 13, 2009 7:04 pm

    poate o fi ceva la pc-ul tau, ca eu n-am avut niciodata problema asta

  3. Iulie 13, 2009 7:47 pm

    Dragi Blogspotteriţe,

    Back cu săgeată folosesc,
    Nu şăguiesc,
    O fi de la browser-ul Google Chrome?
    De-asta sunt în pom?

  4. AdrianaB permalink
    Iulie 13, 2009 8:07 pm

    Maybe!
    La tara,
    te poti gasi oriunde.
    Si-n pom, si-n zona
    crepusculara.

  5. Scomina permalink
    Iulie 13, 2009 8:51 pm

    Mai, ce poezie pura se scrie in tara asta🙂

  6. Iulie 13, 2009 9:39 pm

    Într-un târziu, am coborât din pom:
    Blogspot şi Chrome
    Sunt fraţi pătaţi
    De Google alăptaţi.

    Nu ştiu eu cu ce-am greşit
    Degetul de mi-am zdrobit
    Mă opresc din clickuit
    După ce am adormit!

  7. Iulie 13, 2009 10:44 pm

    Nu cred ca e o problema generata de blogspot. Mai degraba de 1. browser sau 2. setarile blogului pe care il clickanesti asiduu.

    Mi se intampla si mie, dar numai pe unele bloguri. Si cand ma oboseste clickanitul degeaba, sterg ce e in plus in url si ma intorc la radacina paginii.

Lasă un răspuns

