Skip to content

Forme şi uniforme

Iulie 10, 2009

O meditaţie anticonsumeristă la sfârşit de săptămână. De-a râsu’-plânsu’. Anul în care a fost produs e, de asemenea, emblematic.

Rozalia Zelma – Norocosul (1989)

3 comentarii leave one →
  1. Iulie 10, 2009 7:33 pm

    „ce flaieu (fraier)”, a zis Felix

  2. Iulie 11, 2009 2:06 pm

    Hopaaaa … ne-am schimbat look-ul sau mi-a luat-o mie pc-ul razna ? 🙂

    PS: nu s-ar putea afisa mai multe la „comentarii recente” ? Ar fi mai usor de urmarit daca nu am avea timp sa te vizitam prea des.

  3. Iulie 11, 2009 4:21 pm

    Da, am facut cateva schimbari pe ici, pe colo, prin partile esentiale. Tare greu a mers, mai ales pana am gasit culoarea fainii pentru background🙂

    Ti-am ascultat sugestia legata de comentarii. Daca mai aveti si alte propuneri, va astept!

Lasă un răspuns

