Skip to content

Peştera Sfântului Apostol Andrei

Iunie 29, 2009

Venind de la mare, am ales să ne intorcem pe un traseu un pic mai lung, dar mai bogat. Mulţi îl cunoaşteţi deja, pentru că trece prin două mari mănăstiri: Dervent şi Peştera Sfântului Apostol Andrei. Cei care nu v-aţi încumetat încă să treceţi Dunărea cu bacul, vă asigur că merită. Merită să mergeţi la mare nu doar ca să staţi cu burta la soare… Asta e una din marile pierderi ale minunatei Dobroge: păleşte în faţa şezlongurilor călâi şi umbrelelor insipide.

Mai jos, cu drag, câteva fotografii de la Mănăstirea Peştera Sfântului Apostol Andrei, cel întâi chemat de Hristos, acela care a creştinat ţara noastră. Aflaţi mai multe despre aceste locuri sfinte aici.

Clic pe fiecare fotografie pentru detalii…

pestera Sf. Andrei (1)

Rândunele… rândunele…

pestera Sf. Andrei (3)

Pictura bisericii, un pic cam încărcată, dar frumoasă…

pestera Sf. Andrei (4)

pestera Sf. Andrei (5)

pestera Sf. Andrei (6)

pestera Sf. Andrei (7)

pestera Sf. Andrei (8)

pestera Sf. Andrei (9)

pestera Sf. Andrei (10)

Şi peştera-bisericuce…

pestera Sf. Andrei (11)

pestera Sf. Andrei (12)

pestera Sf. Andrei (13)

pestera Sf. Andrei (14)

pestera Sf. Andrei (15)

pestera Sf. Andrei (16)

159Şi nu pot să nu vă povestesc şi de librăria mănăstirii, de unde am luat o Biblie pentru copii (comandă on-line) apărută la una din puţinele edituri de la care pot cumpăra cu ochii inchişi: Evanghelismos. Este o ediţie excepţională, în sfârşit am găsit ceva de care sunt cu adevărat mulţumită… Spun asta pentru că am mai cumpărat două editii de Biblie pentru copii de care nu am fost foarte încântată, una din cauza ilustraţiilor, iar alta din cauza textului. Ei bine, Biblia despre care vă spun acum este rescrisă ca o poveste plină de adâncimi teologice şi tâlcuiri minunate, pe limba celor mici… iar ilustraţiile… mai bine nu se poate!

8 comentarii leave one →
  1. Iunie 29, 2009 7:56 pm

    Daca imi permiti : Sfantul Andrei luminatorul romanilor, sau cel care ne-a increstinat neamul,sau poporul (chit ca nu eram formati ca popor atunci). „Cel care a increstinat tara noastra” parca nu mi se pare chiar …

  2. Iunie 29, 2009 9:39 pm

    ai dreptate, este o exprimare neadecvata… cateodata imi lipseste cate un creier🙂 poate gaseste cineva o expresie mai potrivita… pentru ca, dupa cum bine spui, nu eram formati nici ca neam, nici ca popor atunci…

  3. Aurelia permalink
    Iunie 29, 2009 9:44 pm

    Din „Biblia pentru copii” de la edit. Evanghelismos am ascultat la radio, duminica dimineata. Oricum, sub glasul Ceraselei Constantin, toate povestile sunt frumoase.

  4. irina flo permalink
    Iunie 30, 2009 12:28 am

    extraordinara Biblia, intr-adevar, dar a aparut mai demult. E o editie de aur

    P. S. Da, ne-am intors

  5. ana permalink
    Iunie 30, 2009 3:30 pm

    Multumim pentru fotografii.Mi-ai starnit amintiri superbe.A facut cineva o milostenie si ne-a dus si pe noi de Buna Vestire.Am luat si eu aceasta biblie de la TOB desi este si la Rusa.Pentru baietelul meu de 4 ani e putin cam grea, dar o mai adaptam pe ici colo.Lui ii place mult Evanghelia pentru copii desi textul este mai condensat.

  6. ilie permalink
    Iulie 5, 2009 7:47 pm

    cu ce ai facut frate fotografiile? sunt aproape reale, …felicitari !

  7. Iulie 5, 2009 10:00 pm

    am un nikon d80… dar aparatul e mai putin important. senzatia de realitate se obtine cu orice aparat cu care nu se lucreaza pe „auto”… sunt cateva chestiuni minore care trebuie potrivite: iso, white balance, timpul de expunere si diafragma, in functie de lumina pe care o ai.

    o sa incerc sa scriu cateva chestiuni generale despre fotografie, am promis-o mai demult… poate saptamana asta, cine stie🙂

  8. Iulie 5, 2009 10:04 pm

    Aurelia, ai dreptate. Am ascultat-o si eu azi pe Cerasela… mi-era dor… Intr-adevar, e o bucurie sa o auzi si, mai mult, e o lectie de citire🙂

    Pentru cei care nu stiti despre cine vorbim, sa caute aici

    Emisiunea este „Se cauta Micul Print” pe Itsy Bitsy FM (se poate asculta si pe net, sambata si duminica, intre 9-10)

Lasă un răspuns

