Skip to content

Casa pescarului

Iunie 24, 2009

Casa pescarului, masa tăcerii, două corcoduşe verzi, steagul României, un năvod medieval, o barcă de vânzare, nişte maţe încurcate, o căţea în curs de înţărcare, o pisică în curs de agăţare, multe colace de salvare, câteva bărci, niscaiva valuri şi mulţi, mulţi peşti. Totul într-o singură, mare poveste, amară că marea, dulce ca sarea, verde ca iarba când o usucă toamna, o viaţă care începe de-o mie de ani la 5 dimineaţa.

a sasea zi la mare 137

a sasea zi la mare 143

a sasea zi la mare 141

a sasea zi la mare 154

a sasea zi la mare 150

a sasea zi la mare 155

a sasea zi la mare 160

a sasea zi la mare 162

a sasea zi la mare 163

a sasea zi la mare 164

a sasea zi la mare 168

a sasea zi la mare 174

a sasea zi la mare 153

a sasea zi la mare 184

a sasea zi la mare 202

a sasea zi la mare 205

a sasea zi la mare 210

a sasea zi la mare 212

a sasea zi la mare 219

a sasea zi la mare 223

a sasea zi la mare 225

a sasea zi la mare 226

a sasea zi la mare 233

Clic pe fiecare fotografie pentru detalii.

6 comentarii leave one →
  1. Iunie 26, 2009 6:36 pm

    Mai sunteti la mare? Nu v-a alungat ploaia? 🙂

  2. Iunie 26, 2009 7:46 pm

    Suntem acasa, am prins ploaia aici🙂

  3. Iunie 26, 2009 10:17 pm

    Bine ati revenit ! Macar a fost ploaie curata? Pe la mine a fost ieri grindina cat mingia de ping-pong ! N-am vazut in viata mea asa ceva.

    Inteleg ca v-ati intors prin Ostrov. Cat mai este bacul ? N-am mai fost de mult pe acolo, si cine stie, vara asta poate ajung pe la Dervent.

  4. Iunie 27, 2009 8:06 am

    O sa scriu o postare separata despre bac, cu poze🙂

    Despre ploaie, n-am avut grindina, dar am avut cel mai mare tunet pe care l-am auzit vreodata, eu si batranii familiei noastre. Am vorbit si cu vecinii: fara exceptie, la 3 noaptea toata lumea a sarit din pat, ca la comanda. Ni s-a zgaltait casa. Bine, a noastra e de lemn, dar vecinii au din caramida. Nu-mi imaginam ca poate sa existe asa ceva…

  5. Iunie 27, 2009 6:17 pm

    Se pare ca avem parte din ce in ce mai des de lucruri care nu au mai fost pana acum. Oare n-ar trebui sa luam aminte ?

  6. Mai 11, 2011 9:31 am

    imi plac mult fotografiile acestui articol. felicitari!

Lasă un răspuns

