Skip to content

A treia zi la mare

Iunie 20, 2009

a treia zi la mare 006

a treia zi la mare 008

a treia zi la mare 013

a treia zi la mare 015

a treia zi la mare 017

a treia zi la mare 024

a treia zi la mare 020

12 comentarii leave one →
  1. Iunie 20, 2009 10:44 pm

    yeeeeah! daca a luat-o cu prima zi, apoi a doua, apoi a treia, sigur o sa mai urmeze!!! ura!

  2. ana permalink
    Iunie 21, 2009 3:02 am

    Mda! E frumos.Si noi am fost tot in aceasta statiune.Ne-am intors de Rusalii.Am preferat o perioada mai putin aglomerata.Langa teatrul de vara si langa parculetul de copii este un hotel superb cu patroni credinciosi.Poti lua masa pe terasa, chiar daca nu stai acolo.Seara este absolut superb.Sute de flori,balansoar, leagan , masuta de copii, muzica de calitate, mancare buna! Sa va fie cu folos sederea!

  3. Iunie 21, 2009 4:48 pm

    Am uitat sa va zic ca am lasat special fotografiile la o rezolutie mai buna, ca sa vedeti mai bine🙂 La toate fotografiile de la mare ma refer. Faceti numai clic pe fiecare imagine in parte…

  4. Iunie 21, 2009 5:50 pm

    Eeeeh …. marea,marea …

  5. Iunie 21, 2009 5:51 pm

    Totusi vad ca e o zona cam aglomerata. Ziceai ca aveti un coltisor mai linistit.

    PS: mai asteptam poze cu marea🙂

  6. fantana permalink
    Iunie 22, 2009 9:02 am

    Adaug si eu un ura, sunt la birou şi un pic sunt şi eu cu şosetele prin nisip, sper să nu se prindă colegii🙂.
    Este caldă apa?

  7. Lushia permalink
    Iunie 22, 2009 2:23 pm

    Buna, Ana,

    Poti sa-mi spui si mie despre ce statiune e vorba? Sunt in cautarea unui destinatii placute si decente la mare, iar faptul ca ai pomenit de hotelul cu patronii credinciosi m-a atras pe loc.

  8. Iunie 22, 2009 5:37 pm

    @ M: asa este, aici nu suntem pe plaja noastra pustie. am colindat mai multe plaji zilele astea, ne-am vazut si cu cativa prieteni… primele poze de la mare, din ziua intai, sunt facute acolo.

    @ fantana: apa nu e ca in septembrie, cand mergem noi de obicei si e foarte calda…

  9. Lushia permalink
    Iunie 24, 2009 3:01 pm

    Viata la tara, stii cumva despre ce hotel vorbeste Ana?
    Multumesc mult.

  10. Iunie 24, 2009 7:56 pm

    Nu stiu. I-am scris un mesaj Anei, sper sa intre sa ne lamureasca.

  11. ana permalink
    Iulie 1, 2009 12:37 am

    Imi pare rau ca va raspund cu intarziere.Hotelul se numeste Roxy&Mario si este situat in statiunea Eforie Nord langa teatrul de vara.Mai multe informatii aflati de pe net.Noi am stat 3 nopti si am reveni oricand pentru ca au fost conditii impecabile.Hotelul functioneaza tot timpul anului.Pe http://www.hoinari.ro isi mai dau si altii cu parerea(numai de bine).E bine sa faceti rezervare telefonic.
    Avem si poze facute acolo dar nu le pot pune pe net(nici pe cele facute de baietelul meu de 4 ani care a fotografiat piticii si pe Alba ca Zapada).Noi am mers cu trenul;sotul si cel mic au stat in parc si eu am cautat.A fost un nemeritat raspuns la:”Maica Domnului ajuta-ne sa gasim ceea ce e mai bun pentru noi”.Sper sa va placa si voua si un sfat..al duhovnicului de mai Sus citire…”toate imi sunt ingaduite dar nu toate imi sunt de folos”.

  12. Lushia permalink
    Iulie 3, 2009 3:01 pm

    Multumesc, nu e deloc prea tarziu, sora mea, pentru care caut, inca n-a plecat in vacanta.

    Viatalatara, nu ma abtin sa nu remarc frumusetea simpla a vacantei pe care ati petrecut-o pe malul mari si prin Dobrogea. Faptul ca ati remarcat oameni simpli, locuri care farmeca nu prin maiestuozitate, ci prin simplitate si armonie, locuri peste care ochii multora trec fara sa le observe…

    Din fericire am ajuns si eu de curand la Techirghiol si l-am vazut pe pr. Arsenie. Nu ma asteptam sa il vad atat de batran. Dar nici atat de netulburat si senin. O minunatie.

Lasă un răspuns

