Skip to content

A doua zi la mare

Iunie 19, 2009

Dobrogene

a doua zi la mare 003

a doua zi la mare 028

a doua zi la mare 038

a doua zi la mare 123

a doua zi la mare 137

a doua zi la mare 143

a doua zi la mare 165

Berniene

a doua zi la mare 005

a doua zi la mare 024

a doua zi la mare 052

a doua zi la mare 053

a doua zi la mare 055

a doua zi la mare 156

La Peştera Sfântului Ioan Casian

Duminică, de sărbătoarea Sfinţilor Români, va fi hram la mănăstire, se pare ca va fi foarte frumos…

a doua zi la mare 062

Coborând spre peşteră…

a doua zi la mare 070

Vedere de sus

a doua zi la mare 077

Trepte

a doua zi la mare 116

Peştera

a doua zi la mare 130

Forme stranii de relief…

a doua zi la mare 122

a doua zi la mare 132

şi rândunele…

a doua zi la mare 127

Vedere de departe, în care nu se bănuieşte măreţia versantului opus

a doua zi la mare 113

19 comentarii leave one →
  1. Iunie 20, 2009 6:15 am

    Reusite. Mai asteptam !🙂

    Cu marea nu ai nimic ? Macar asa sa ajung si eu anul asta acolo !

  2. AdrianaB permalink
    Iunie 20, 2009 8:03 am

    Hm, sunt confuzata, chiar nici o umbra de praf? (exceptie tractorul) Ce ai facut cu pozele, le-ai spalat?:)

  3. Iulia permalink
    Iunie 20, 2009 8:50 am

    Splendid!

  4. doralina permalink
    Iunie 20, 2009 3:35 pm

    mai vreau si eu poze cu marea;le-am vizionat cu mare placere pt.ca iubesc Marea Neagra!as putea sa stau toata perioada de vara acolo si nu m-as plictisi;ador mirosul de sare,valurile,culoarea cand albastra,cand verzuie;nisipul fierbinte,scoicile…!ma opresc aici pt.ca deja mi-ai facut pofta de vacanta;ma duc sa beau o limonada!

  5. fantana permalink
    Iunie 20, 2009 5:23 pm

    Ce frumoasa este Dobrogea, din pacate am fost doar la Mamaia la mare, cred ca am pierdut mult. In ce zona sunt facute?

  6. Iunie 20, 2009 6:33 pm

    De ce, nu e suficient praful din Bucuresti ?🙂

  7. Iunie 20, 2009 8:11 pm

    @ fantana: Dobrogea e suprprinzatoare. Nici noi n-am vazut-o pana anul asta… si cred ca mai era mult de vazut. Am mers din Constanta in sus, pana in Muntii Dobrogei… cam asta e zona. Multe rezervatii naturale, o multime de pasari, insecte, animalute. Serpi inclusiv🙂

    Mergeti si la Manastirea Sf. Ioan Casian, noua ne-a placut mult. Iar daca o sa coborati la pestera, sa nu aveti sandale, ca noi… drumul nu e chiar o plimbare.

  8. Aurelia permalink
    Iunie 20, 2009 11:22 pm

    Padurile Dobrogei, care au mai ramas, sunt minunate. Cu doua saptamani in urma, in cca 30 minute, am gasit 3 exemplare minunate (noua, orasenilor ni s-au parut chiar uriase) de broaste testoase dobrogene (Testudo graeca ibera). Pozele facute de mine sunt nereusite, asa ca n-am indraznit sa le pun pe blog.
    Ati fi putut sa ‘urcati’ mai sus, spre Manastirile Niculitel si Cocosul. Apoi, mai este si Manastirea Histria (in apropierea cetatii/localitatii Histria). Si mai sunt si altele, dar poate le veti vedea cu alta ocazie…

  9. Maria permalink
    Iunie 21, 2009 6:56 pm

    Imi spui te rog frumos: in fotografia cu tractorul sunt berze sau cocostarci?

  10. Maria permalink
    Iunie 23, 2009 12:44 pm

    Am aflat raspunsul dand clik pe fotografie.
    O barza si mai multi pescarusi.
    Sunt pescarusi, nu-i asa?

  11. Iunie 23, 2009 4:53 pm

    Da, asa e, iarta-ma, am uitat sa-ti raspund🙂

  12. Maria permalink
    Iunie 23, 2009 6:16 pm

    E ok🙂
    Fii pe pace.

  13. Iunie 30, 2009 6:46 pm

    Minunate locuri. Desi sunt de loc din Dobrogea, niciodata nu am constientizat pe deplin minunatia acestor locuri pana vara trecuta, cand am intreprins o vacanta „tematica”, sa-i spunem „Hai hui prin Dobrogea”. Intr-adevar de vis.

  14. Iunie 30, 2009 6:52 pm

    Da, manastirea Sf. Ioan Casian are intr-adevar ceva special. Si nu ma refer numai la peisajul straniu de la pestera, ci la manastirea insasi. Am ajuns acolo intr-o zi torida, soarele ardea de nu puteai sa rezisti 1 minut sub el. Campul arid, nici un loc de adapost. Doar biserica – acolo era racoare. Si sub clopot. Ma uitam imprejur si ceva imi amintea de pustia egipteana. Daca cineva poate trai aici, trebuie sa renunte la multe.

  15. Iunie 30, 2009 7:00 pm

    Anca, sper sa nu consideri reclama mesajul asta (nu e nevoie sa-l publici). Am gasit un blog care te-ar putea interesa. E al unui artist plastic care traieste – benevol – intr-un sat din Delta, unde face ceea ce ii place, si anume creeaza obiecte minunate – zic eu – din lemn, tartacute, coji de nuca, hartie etc. Rasfoindu-i blogul m-am gandit la „viata la tara”🙂

  16. Iulie 1, 2009 11:15 am

    am uitat sa scriu adresa blogului? :)) sau l-ai sters sa nu faci reclama🙂 uite, o scriu iar: http://dartdecor.blogspot.com/

  17. Iulie 1, 2009 5:12 pm

    Ai uitat, cum era sa sterg? foarte frumos, o sa-l rasfoiesc pe indelete cand o sa am vreme…

    Merci🙂

  18. Gradinarul permalink
    Iulie 3, 2009 12:52 pm

    @raluca – si mie tot de pustia egipteana mi-a adus aminte strabatand acele taramuri pietroase si uscate de soare si m-am bucurat ca exista inca locuri pustii. Cine are de gand sa fuga, are unde fugi!

    Pentru mine a fost o surpriza calatoria prin Dobrogea profunda. Mi s-a parut ca e zona cea mai putin populata din tot ce am vizitat in Romania. Km intregi fara sa vezi om sau masina pe drum. Nu stii ce sa faci, sa continui sa mergi sau sa te intorci inapoi.

    Iar cand am ajuns intr-un sat si am oprit sa cumparam o sticla de apa, am intrat intr-un bar unde cativa tineri jucau biliard si vorbeau tare, dar nu in romaneste, ci in ruseste, am ramas uluit. Eram in Slava Rusa. -)

    La un moment dat in acest peisaj selenar, ca sa fie si mai selenar, pe dreapta se inaltau imense niste mori de vant, de dimensiuni gigantice, fata de tot ce am vazut pana acum prin curtile oamenilor.

    cam atat.

  19. Iulie 20, 2009 10:09 pm

    Intr-o lume colcăindă de saituri tâmpite, acest blog este o minune înfaptuită celor care nu întotdeauna merită. Cu smerenie mă închin în faţa Scriitorului şi cu umilinţă îi aduc ofrandă întregul meu suflet. Să fie primit, altceva nu cer.

Lasă un răspuns

