Skip to content

Prima zi la mare

Iunie 18, 2009

La Canal

prima zi la mare 010

prima zi la mare 013

prima zi la mare 026

Pe drum

prima zi la mare 062

prima zi la mare 071

La Mănăstire

prima zi la mare 098

prima zi la mare 105

prima zi la mare 120

La mare

prima zi la mare 151

prima zi la mare 178

prima zi la mare 201

11 comentarii leave one →
  1. Iunie 18, 2009 10:43 pm

    nici la mare nu lasi netu’?🙂

    patima mare, domn profesor, patima mare… ;))

  2. Iunie 18, 2009 11:14 pm

    Bine ai venit la mare, Anca!

    Fotografiile tale sunt mai frumoase decat realitatea. Mai putin decat cele de la manastire, care doar sunt. Si asta e destul.

  3. irina flo permalink
    Iunie 18, 2009 11:32 pm

    noi!!!
    unde sunteti? noi plecam sambata la venus

  4. Iunie 19, 2009 1:38 am

    haha, e bestial asta cu leava a comentariu:D
    pana cand stati? noi venim abia duminica.

  5. MihaelaMaria permalink
    Iunie 19, 2009 7:50 am

    cand am vazut titlul am deschis repede sa le vad… sa ne mai dai poze!
    vacanta frumoasa!

  6. Iunie 19, 2009 8:02 am

    Fetelor care veniti la mare, v-am raspuns pe mail.

    Despre fotografii, hehe, cate ar mai fi… dar sunt personale🙂

    Irina, daca este…😀

  7. edanna permalink
    Iunie 19, 2009 12:03 pm

    la care „mare” esti?
    ca prea e liniste… mai este vreun colt de mare (la noi)asa linistit?!unde sa fii numai tu, marea si pescarusii?!
    unde sa nu te zgarie muzica altora, cojile de seminte si unde sa nu te temi ca vreun bolid iti doboara copilul care se joaca in nisip?!
    unde ai gasit locul asta?!
    sau formidabilul tau talent de a face ca orice sa para pur si simplu frumos a functionat si de aceasta data?

  8. Iulia permalink
    Iunie 19, 2009 4:54 pm

    Unde, unde la mare sunteti? E vreun loc frumos, curat si linistit ? Si noi cautam pentru august, pentru vestitii aerosoli… un loc simplu, cu bani putini🙂

  9. Iunie 19, 2009 8:51 pm

    daaa, stiu un colt de mare linistit😀 uf, daca il fac public nu va mai fi asa, nu?

    va scriu mail… si pentru plaja, si pentru gazda🙂

  10. AdrianaB permalink
    Iunie 20, 2009 12:08 am

    Da, pe mail, tine-l bine..
    Cand venim si noi, poate il vizitam..:)

  11. crampeiedinromania permalink
    Iunie 20, 2009 12:22 am

    Superbe pozele….Imi place cea cu piciorul😉
    Am recitit acum post-ul cu decizia mutarii…oau! Sincer, asta ne dorim si noi…dar pentru mai incolo cand o sa „iesim la pensie”…dar acum plecam din bucuresti in fiecare week-end.

Lasă un răspuns

