Skip to content

Un record personal

Iunie 15, 2009

La proba smuls. Promit că vin şi cu dimensiunile exacte, după ce găsesc ruleta. Din ochi, cred că are peste o jumătate de metru.

Nota bene: picior mizerabil neidentificat!

Clic pentru detalii.

radacina

6 comentarii leave one →
  1. Iunie 15, 2009 3:40 pm

    Ai facut transee ca sa scoti frumusetea ceea ?

    In ce priveste piciorul – incepe sa capete consistenta practica titlul blogului !🙂

  2. Iunie 15, 2009 4:24 pm

    haha, cred ca nu te mai primeste la pedichiura :))

  3. Iunie 15, 2009 4:27 pm

    @ M: nu. a iesit putin cate putin😀

    @ Irina: mare paguba! oricum la pedichiura piciorul meu n-a calcat pana acum in viata lui!

  4. Iunie 15, 2009 6:39 pm

    Din proprie experienta va spun si eu: cam greu cu pedichiura! Si eu m-am cam saturat de pamant sub unghii, dar cu ceva efort si apa fierbinte, iese el singur! Numai ca a doua zi o iei de la capat! Insa exista si solutii, daca te poti lipsi de senzatia minunata de a simti pamantul pe talpi (cateodata si vreun lemn prin piele…): sosete si galosi din cauciuc! Eu o sa aleg varianta asta, pentru ca tocmai mi s-a vindecat o gaura in calcai, facuta prin talpa papucului. Iar desculta de tot nu prea pot sta din cauza de palamida agresiva!

  5. Iunie 15, 2009 6:40 pm

    Aaa, am uitat: faina poza!

  6. Iunie 15, 2009 6:50 pm

    ah, piciorul era in papuc. se vede, de fapt, ca e curat pe margini si murdar pe centru. rezultat al udarii rosiilor, de fapt.

Lasă un răspuns

