Skip to content

Un vaccin apocaliptic

Iunie 1, 2009

În ultima vreme, tot mai multe voci se pronunţă în favoarea administrării la scară largă a unui vaccin cu totul special: vaccinul apocaliptic. În special în mediul religios, acest vaccin ar trebui să ne pregătească organismele pentru lupta cu antihristul şi mai ales, pentru o bună condiţie spirituală în vremurile din urmă. Este evident, ni s-a spus, că, dacă nu veţi fi vaccinaţi, nu veţi avea prea multe şanse de supravieţuire.

Cu toate acestea, problema vaccinurilor este, ştim cu toţii, una controversată. Teoria conform căreia inocularea în scop preventiv a unor germeni patogeni ar putea feri organismul în cazul unei viitoare maladii a fost contestată de-a lungul timpului de mulţi savanţi de renume mondial, pe motiv de lipsă de fundament ştiinţific. La aceste observaţii se adaugă şi numărul mare de efecte secundare, de multe ori deosebit de grave, chiar mortale. Pentru o alegere în cunoştinţă de cauză, ar trebui să ne informăm cu atenţie asupra acestor efecte înainte de a le proba pe propria piele.

Aşadar, la prepararea vaccinului împotriva antihristului s-au folosit, bineînţeles, germeni de gândire nihilistă, pe care pacienţii au fost nevoiţi să-i încorporeze în vederea imunizării spirituale. S-a considerat că numai gândind în acelaşi mod cu antihristul am putea ajunge să-l cunoaştem în viitor şi să ne ferim de influenţa lui. Efectele secundare au fost, totuşi, îngrijorătoare. Pacienţii au observat, în timp, că privirea li se înnegurează şi ziua cea mai luminoasă de vară li se pare mohorâtă. „La început, mărturiseşte D-l. M., am crezut că este un efect deosebit de benefic, deoarece, din cauza luminii puternice, ochii mă dureau în permanenţă. Totuşi, după câteva săptămâni am început să obosesc şi să-mi doresc să văd măcar o rază de soare. Cu toate eforturile, medicii nu au reuşit să-mi redea vederea de dinainte. În ciuda depresiei de care sufăr de atunci, păstrez în suflet liniştea pe care mi-a oferit-o acest vaccin, pentru că ştiu că nu voi fi înşelat de antihrist”.

„Mie, şopteşte D-ra S., mi s-a întâmplat cu totul altceva. Văzul îmi este intact, dar, din păcate auzul îmi pare că nu mai este ca înainte. De o vreme nu mai reuşesc să aud decât veşti negative. Dau drumul la televizor: numai dezastre! Războaie, bombe, crime, atentate, catastrofe naturale… Îngrozitor! Dacă sună telefonul, cu siguranţă este cea mai bună prietenă care îmi va spune că este pe moarte. Dacă ciocăne cineva la uşă, fiţi siguri că nu voi deschide. Nu mă simt pregătită să aflu că iubitul vine să-mi spună adio. Am devenit extrem de sensibilă la orice zgomot. Dacă dimineaţa mă trezeam în ciripitul păsărelelor, acum aud doar sirenele ambulanţelor. Aşa că m-am internat în acest sanatoriu admirabil, în care mi s-a oferit o cameră izolată fonic. Numai pentru mine! Staţi, nu-mi spuneţi nimic! Nu sunt pregătită să aud dacă a venit sau nu apocalipsa, în ciuda vaccinării pe care am primit-o. Aş avea nevoie întâi de un somn bun… Pentru că, trebuie să recunosc, n-am mai dormit de câteva luni…”

„Îmi pute îngrozitor totul, chiar şi propria mea suflare, a suspinat Dl. B, străveziu. Ceea ce au declarat celelalte două victime ale vaccinării – sunt victime, credeţi-mă, chiar dacă nu-şi dau seama! – este nimica toată pe lângă ceea ce trăiesc eu. Totul a început într-o seară în care, dorind să serbăm aniversarea a 15 ani de căsnicie, am invitat-o pe soţie într-un restaurant şic, pe care l-am umplut cu buchete imense de trandafiri roşii. Ei bine, când am intrat în restaurant, un puternic miros de hoit m-a izbit cu atâta putere, încânt am leşinat înainte de a ajunge la masă. Deşi soţia radia, mulţumindu-mi pentru sutele de trandafiri din jur, eu n-am putut suporta duhoarea şi am chemat de urgenţă o salvare. Lucrurile nu s-au îmbunătăţit la spital. Iodul mirosea a latrină. Mă sufocam. Am fost transportat imediat în mijlocul naturii, dar verdele ierbii avea duhoare stătută, în plus, spaima mă făcea să transpir. Era ca o sinucidere. Sunt convins că nu voi supravieţui multă vreme…”

Cel de-al patrulea pacient care primise vaccinarea stătea tăcut, privind în gol. Cu greu am reuşit să-i smulgem această mărturisire: „Acest vaccin anti-apocaliptic este o mârşăvie. Inocularea virusului nihilist nu a fost făcută pentru protecţia noastră. Şi nu o spun privind la tovarăşii mei aici de faţă, ci mai ales la mine. Această inoculare face parte exact din planul diabolic al antihristului. Gândirea asemenea lui nu a dus, în cazul meu, decât la primirea lui. Este adevărat, virusul care mi s-a injectat era extrem de mic şi, practic, inofensiv, dar, odată acceptat, a prins rădăcini şi a început să crească. Din păcate, nu mi-au fost afectate simţurile exterioare, fapt care, cu siguranţă, ar fi fost mult mai uşor de îndurat. Virusul s-a localizat direct în creier, şi de acolo îmi controlează nu doar organismul, ci şi întreaga lume interioară. Nu mai pot avea discernământ nu doar în cazul deosebirii zilei de noapte, cum a păţit D-l. M., ci, mai grav, nu mai pot deosebi binele de rău. Şi asta pentru că virusul mi-a declanşat în minte un sistem propriu de valori, o adevărată împărăţie al cărei conducător sunt, domnesc şi legiuiesc. Dreptatea este de partea mea. Voi, ceilalţi, toţi, vă înşelaţi. Sunteţi vânduţi. Inoculaţi. Nu mai puteţi gândi liber. Sunt singurul care am rămas nevaccinat. Numai eu pot deosebi ziua de noapte. Binele de rău. Voi sunteţi orbi şi surzi, nebuni cu toţii! Pentru binele vostru, de mine trebuie să ascultaţi! Să vă supuneţi! Să mă adoraţi! Numai eu vă voi scoate la lumină din vârtejul apocaliptic! Fugiţi de antihrist! Veniţi la mine!”

Cu un zâmbet cald, doctorul apăru în cadrul uşii:

– Următorul!

12 comentarii leave one →
  1. Iunie 1, 2009 5:45 pm

    Frumos … trist si adevarat ! …

  2. Iunie 1, 2009 6:34 pm

    🙂

  3. MariaM permalink
    Iunie 1, 2009 11:33 pm

    A, pai sa-ti spun eu care ar fi continuarea , asta pentru a nu crede totusi cineva ca e totul pierdut: bancul cu ” luati-l de pe mine” il stii? Uite, l-am gasit undeva scris:
    „Era un banc cu un nebun care merge la policlinică şi intră in primul cabinet agitând mâinile prin aer ca şi cum s-ar fi apărat de o creatură invizibilă şi urlând: “Luaţi-l de pe mineeee, luaţi-l de pe mineeeeeee!!!” “Nu la noi, mai încolo, la psihiatrie!” – îl îndrumă, plictisit, medicul de acolo. Tipul iese în fugă şi, continuând să se apere cu mâinile prin aer, intră în următorul cabinet, răcnind: “Luaţi-l de pe mineeeeee, va roooooooooog, luati-l de pe mineeeee!!!” După un şir de cabinete în care i se tot spune “Nu la noi, domnule, psihiatria e mai incolo!”, bietul om ajunge în sfârşit la cabinetul de psihiatrie, în care intră trântind uşa de perete, fluturând mai departe din mâini şi ţipând: “Luaţi-l de pe mineeeeee, dom’ doctooooor, va rog frumooooos, luaţi-l de pe mineeeeee!!!” La care doctorul sare speriat, aparăndu-se cu mâinile şi strigând: “Stai ba, nu-l da, ba, pe mine!!!!”

  4. MariaM permalink
    Iunie 1, 2009 11:43 pm

    Deci, nu nu cei cu zambet cald au cuvantul final. Nimic nu este „scapat de sub control ” de fapt indiferent de ispitele care ni se arunca in fata pe drum.Daca ai grija unde calci, in mod sigur Dumnezeu nu va lasa vaccinul si asupra ta. Eu sunt convinsa de asta.A, ca din ca in ce mai multa lume ‘merge cu valul'”, da este adevarat.Ma rog insa ca pruncii mei de exemplu sa stie ce sa aleaga si atunci nu vor fi pacaliti de campaniile de vaccinare.

  5. Ina permalink
    Iunie 2, 2009 12:11 am

    Gluma negluma, e tare adevarata.

    Am auzit atat de mult de vaccinuri in ultima perioada, incat in urma cu cateva zile cand am fost la spital ca sa-mi scot o bucata de metal din deget, am inlemnit cand asistenta m-a intrebat daca sunt vaccinata. Ea saraca nu intelegea de ce ma eschivez. In definitiv imi dorea binele. Mi-a repetat: ai facut antitetanos in ultimii 10 ani?

    Si totusi, cat de usor putem accepta sau avea incredere intr-un vaccin? Ati lua un antitetanos?🙂

  6. morfoze permalink
    Iunie 2, 2009 8:52 am

    Păcat că nu s-a inventat şi vaccinul contra făţărniciei, fanatismului, obscurantismului, şi … prostiei.

  7. Iunie 2, 2009 10:23 am

    Ar fi trista ziua aceea… cine mai mi-ar comenta articolele, draga Morfoze?

  8. Iunie 2, 2009 1:07 pm

    🙂 🙂 🙂

  9. fantana permalink
    Iunie 3, 2009 5:10 pm

    nu stiu daca am inteles cum sta treaba cu vaccinul asta dar mi-e frica de domnul B, e contagios.

  10. MariaM permalink
    Iunie 6, 2009 9:43 am

    Adica astia care comenteaza articolele sunt fatarnici, fanatici, obscurantisti si prosti?

  11. Iunie 6, 2009 4:03 pm

    Maria, nu ai urmarit toata confruntarea. Nu am facut decat sa asez o oglinda in fata singurului cititor care a aruncat cu aceste cuvinte urate.

  12. Iunie 11, 2009 6:43 pm

    Vaccinul de care pomeneste Morfoze „a fost inventat”.
    De fapt, este.
    Sta la usa si bate.
    Are bataie lunga, cea mai lunga.
    Dupa unii imposibil de lunga.
    Dupa altii, incomprehensibil de lunga.
    E gratis, abundent si la libera alegere (arbitru🙂 ).
    Nu cotropeste.
    Nu ucide.
    Vindeca tot.
    Trebuie insa, cu insistenta administrat,
    in fiecare zi,
    in fiecare ceas,
    in fiecare clipa,
    neincetat.
    INCERCAREA de administrare improprie duce la rezultate jalnice pentru administrator si nu numai.
    Administrare improprie = Cui si cum? Celorlalti si fara voia lor.

    Iertati-ma dragilor, dar asa inteleg eu din ce scrie pe „reteta”!🙂

    Claudiu

Lasă un răspuns

