Skip to content

Ploaie de stele

Mai 19, 2009

 Click pentru detalii…

maci1

3 comentarii leave one →
  1. Ana permalink
    Mai 19, 2009 9:53 pm

    M-am indragostit de poza asta! Atat de mult incat mi-am pus-o pe desktop!🙂

    Multumim, Anca, ca le impartasesti cu noi si astept cu drag sa ne mai daruiesti si altele!

  2. ivona permalink
    Mai 20, 2009 9:25 am

    Sau …cand Dumnezeu si omul lucreaza impreuna…

  3. Mai 20, 2009 9:35 am

    Fotografia nu e atat de speciala pe cat pare, dimpotriva. E un colaj prin suprapunere (facut in Picasa, free diownload) din doua poze mai banale: un soare apunand printre ramuri si o fotografie „rotita” cu ierburi de camp. Mi-a placut ce a iesit, dar oricine poate face asta.

Lasă un răspuns

