Skip to content

O altfel de nuntă

Mai 19, 2009

Şi pentru că tocmai am vorbit despre familia tradiţională, vă pun în faţă un blog pe care l-am descoperit de curând, din întâmplare, datorită linkului pe care l-au pus către blogul meu. O nuntă în care mireasa nu poartă rochie albă, nici mirele sacou lucios. O nuntă de lux în costume unicat, doi copii frumoşi, cum sunt din ce în ce mai puţini în zilele noastre. O nuntă la care lăutarii au fost de Trei parale, ce păcat (că n-au fost şi la nunta mea).

Spre exemplificare, o Ciuleandră care vă va ridica din locurile în care aţi amorţit, privind ecranul…

Şi, să nu uit, adresa blogului este Cartea nunţii. Unde se vede ca se poate şi altfel…

10 comentarii leave one →
  1. ecarteanuntii permalink
    Mai 19, 2009 3:15 pm

    Multumim mult pentru cuvintele frumoase!
    Mulţumim şi pentru acest blog. Este foarte util, mai ales că şi noi ne vom muta „la ţară” odată ce se va putea.

  2. Mai 19, 2009 3:17 pm

    Dragilor, si blogul vostru sper ca va fi o sursa de inspiratie pentru tinerii mai putin conformisti ai vremurilor noastre🙂 Sa va dea Domnul ani multi si fericiti si, bineinteles, copii la fel de frumosi ca voi!

    Doamne ajuta!

  3. Mai 19, 2009 3:22 pm

    Ma bucura ca ma regasesc in acest articol. Acum aproape 6 ani, ziceam si eu DA in acelasi stil traditional, exact in satul in care am revenit, iata, dupa 5 ani… Eu, orasanca, imbracata in straie traditionale… Mama tare s-a mai amarat ca isi dorea sa isi vada fata in rochie de mireasa (pe care mi-am si facut-o, de altfel, ca si eu in sinea mea inca mai visam la povesti cu zane…) dar nu stiu, Dumnezeu pune asa o lumina in aceste vesminte, o sclipire, o radiere… ceva ce nici o rochie moderna (nu ii spun clasica ca ar fi cu totul gresit)imaculata de mireasa nu poate transmite…

  4. Mai 19, 2009 3:24 pm

    Mi-au dat lacrimile vazand fotografiile. Adri, multumim ca le-ai impartasit cu noi🙂

  5. adri permalink
    Mai 19, 2009 3:36 pm

    Eu multumesc ca in fiecare zi, atunci cand copiii dorm, ma umpleti… de frumos… Sus sa avem inimile!:)

  6. Mai 19, 2009 3:55 pm

    Adri, un sfat: pune pozele cu copii pe „privat”. Nu ai citit campania „Mai bine NU”?
    https://viatalatara.wordpress.com/2008/11/05/campania-mai-bine-nu-concluzii/

  7. adri permalink
    Mai 19, 2009 4:01 pm

    Asa am sa fac, numai ca sunt novice in domeniul Picasa… O parte le-am facut unlisted si le-am ‘share’-uit numai cu cunoscuti. Am sa imi fac timp, promit… Multumesc mult!

  8. Mai 19, 2009 4:04 pm

    Faci click pe album si apoi ai in dreapta sus un buton „edit”, la care alegi optiunea „edit album propertis”. Ti se deschide o fereastra in care alegi „Visbility – unlisted”. Nu uita sa „save changes”.
    🙂

  9. adri permalink
    Mai 19, 2009 4:13 pm

    Multumesc! Rezolv acum!

  10. Mai 20, 2009 2:27 pm

    Asta e omul frumos despre care vorbeste Dan Puric. Cata simplitate si puritate e in ia romaneasca, ce forta are hora asta si cata emotie transmite … incredibil. Mi-au dat lacrimile.

Lasă un răspuns

