Skip to content

Flori de câmp

Mai 18, 2009

maci 003maci 007maci 013maci 016

14 comentarii leave one →
  1. Mihaela permalink
    Mai 18, 2009 5:15 pm

    Sunt foarte frumoase pozele!

    Sunt facute chiar de tine cu peisaje de langa casa?
    Asa de frumoasa este natura in acel moment acolo?

    Mihaela

  2. Mai 18, 2009 5:18 pm

    Pozele sunt facute acum vreo ora, dar peisajul nu e cel de langa casa mea. Desi am vazut pe geam niste maci, ar trebui sa merg sa-i fotografiez.

    Sunt facute langa casa unor prieteni, la care am fost in vizita zilele astea. Ei stau si mai departe decat noi, intr-o minunata salbaticie…

  3. Mihaela permalink
    Mai 18, 2009 5:48 pm

    Multumesc pentru raspuns.

    Peisajul este intr-adevar minunat! Numai cand vezi astfel de peisaje….stai putin in loc…si te gandesti in lume ce traiesti…si ca de multe ori esti orb in fata minunilor din jur.

    Pentru mine aceste poze sunt un izvor de optimism si zambet.

  4. Maria permalink
    Mai 18, 2009 7:52 pm

    Ce bucurie mare! Frumos…

  5. Mai 18, 2009 9:49 pm

    Da, e vremea macilor. Sunt superbi.

    Ca o noutate,eu n-am vazut pana acum maci albi. Mi-au inflorit cativa pe santul din fata curtii, printre balarii.

  6. ana permalink
    Mai 18, 2009 11:07 pm

    Mare esti Doamne si minunate sunt lucrurile Tale si niciun cuvant nu este de ajuns spre lauda minunilor Tale!

  7. Mai 18, 2009 11:59 pm

    Ce mai viata la tara! Si ce maci! Si atat de frumos!

    Eu am vazut zilele trecute maci galbeni, alaturi de maci albi si rosii. O feerie!

    http://laurazaharia.blogspot.com/

  8. Mai 19, 2009 12:07 am

    Ioooooi, ce flori frumoase…

  9. Tina permalink
    Mai 19, 2009 11:10 am

    Pozele sunt cu adevarat foarte frumoase, dar realitatea este minunata (cand traiesti in mijlocul ei ).
    Deci, mutati-va la tara si bucurati-va de ea.
    Va astept.

  10. Mai 19, 2009 12:24 pm

    Ultimele două poze mă fac să ameţesc…

  11. Mai 19, 2009 1:49 pm

    Morf, fotografiile din urma au fost facute prin rotatia aparatului, cu un timp mai lung de expunere. E foarte amuzant, oricine poate incerca🙂

  12. Mai 19, 2009 2:09 pm

    ce frumos! !!!

  13. Mai 20, 2009 10:24 am

    superb efectul aplicat la ultima fotografie. Mi-ai adus aminte de un colt din sufletul meu🙂

Trackbacks

  1. Macii noştri « Viaţa la ţară

Lasă un răspuns

