Skip to content

Urban Life

Mai 7, 2009

urban-002

4 comentarii leave one →
  1. Mai 7, 2009 3:47 pm

    So nice!

  2. Mai 7, 2009 3:49 pm

    Yeah, bro’!

  3. Mai 8, 2009 4:45 pm

    E „delicioasa” matza, tocmai buna de luat la scarmanat !😀
    Iar poza a iesit foarte fain.

  4. Mai 12, 2009 11:16 am

    @ Felicitari pentru limanul linistii Dvs pentru raiul copilariei.Personal am trait la marginea Iasului in Bucium o poveste fara sfarsit.Daca am fi prevazut schimbarile si puteam cumpara teren(atunci statul era propietar si nu au vrut sa riste cu o zdelca ramaneam si era cea mai profitabila afacere d.t.p.d.v. Copii mei dupa un periplu le doaua ferme IAS(Eu sef ferma zootehnica ,sotia M,Veterinar dupa cateva internari ale copiilor in spital) am renuntat pentru intoarcerea in Iasi.Profesional instruirea copiilor de nota 10 cu studii superioare master,fata cu doctorat,Ma simt vinovat de copilaria lor la bloc cu cheia de gat.Felicitari pentru hotarare si sansa( 7 ani de cautari !?.)Cu prietenie si intelegere DDD

Lasă un răspuns

