Skip to content

Cine este aproapele meu?

Aprilie 28, 2009

Rozaliya Zelma – Fata şi delfinul (1979).

2 comentarii leave one →
  1. Mai 4, 2009 7:29 pm

    filmuletul asta mi-a lasat un sentiment infiorator de singuratate…

  2. Alexandra Safta permalink
    Mai 13, 2009 8:30 am

    Doamna mama, va rog sa imi trimiteti si mie adresa dvs de mail ca sa va scriu cateva randuri!
    Sunt foarte incantata ca am descoperit un om de dvs.
    Poate ma invatati cum sa scriu si pe blogul dvs, dar imi plac mai mult mesajele cu iz de scrisorica.

    Cu adanc respect si consideratie,

    Alexandra Safta – Zimnicea, Teleorman

Lasă un răspuns

