Skip to content

Bach, Stradivarius, Tomescu

Aprilie 28, 2009

Un trio la metrou…

Experiment realizat de România liberă.

tomescu

Alexandru Tomescu

Care sunteţi ţărani şi nu călătoriţi cu trinul, mai aveţi încă şansa să-l ascultaţi pe Tomescu într-un turneu prin ţară, după programul următor.

via Armonii.

7 comentarii leave one →
  1. Cosmin permalink
    Aprilie 28, 2009 8:57 pm

    Foarte interesant. Programul este in 2009? Am cautat Bucuresti si 17 Mai spune ca ar fi Sambata, cand de fapt este Duminica.

  2. Aprilie 29, 2009 7:57 am

    Cosmin, ai dreptate. O intreb pe Sabina, cea care a publicat programul si vom afla daca e vorba de 17 mai duminica sau de 16 mai sambata.

    Multumesc!

  3. Aprilie 29, 2009 8:03 am

    E duminica sigur. Mai intai era 16 mai, dar s-a razgandit Filarmonica in ultimul moment. AT mi-a specificat in mod special acest lucru:) Eu am modificat 16 in 17 da am uitat sa modific si duminica, LOL.

  4. Aprilie 29, 2009 8:04 am

    Imi pare rau ca nu pot ajunge. Pe 17 increstinam un prunc frumos🙂

  5. Aprilie 29, 2009 8:07 am

    dar e seara….

  6. Aprilie 29, 2009 8:10 am

    dar noi nu vom fi in Bucuresti…

  7. Cosmin permalink
    Aprilie 29, 2009 9:02 pm

    Multumesc mult pentru clarificari. Avand in vedere cele mentionate cred ca o sa pot ajunge. Multumesc inca o data!

Lasă un răspuns

