Skip to content

Cine vrea lapte de capră?

Aprilie 25, 2009

Joi, de prăznuirea Sfântului Mare Mucenic Gheorghe, am ajuns la bisericuţa din sat. 

capra-006

O zi senină şi liniştită… până când bebe vede prin gard…

capra-005

… nişte capre. Am fost nevoită să ies din curtea bisericii repejor, cu un copil urlând în cărucior. Bebe e pasionată de Capra cu trei iezi, lup şi filmul Mama. Nu putea rata ocazia de a le cunoaşte direct pe câteva din personajele principale…

capra-009

Cu ocazia acestui eveniment intercultural, am aflat că omul vinde lapte şi brânză de capră. Mă gândesc să învăţ să fac şi săpun.

capra-021

Asta e viaţa la ţară. Plină de peripeţii mărunte, mirosuri tari şi frumuseţe gingaşă. O banalitate de poveste.

capra-025

25 comentarii leave one →
  1. Ina permalink
    Aprilie 25, 2009 10:42 am

    Esti …incitanta, starnitoare, provocatoare:).

  2. Aprilie 26, 2009 2:38 pm

    Anca, eu mi-am rugat parintii sa-mi cumpere branza de capra de la tara, imi place foarte mult…Imi amintesc laptele prospat din cana de lut a mamaiei mele care avea vreo 10 capre pe care le mulgea, e cel mai alb si mai spumos lapte din cate feluri am vazut…

  3. Ada permalink
    Aprilie 27, 2009 1:48 am

    Este foarte sanatos .

  4. Claudiu permalink
    Aprilie 28, 2009 12:20 am

    Ce frumos !

  5. Aprilie 29, 2009 1:11 am

    Conversatie intre mine si pediatra noastra (homeopata), o figura aparte:
    -Ce lapte ii dai?
    -Am trecut pe lapte de capra, BIO.. (cu mandrie in glas)
    -Da’ de ce, sunteti saraci? Inainte, numai taranii care n-aveau vaca isi hraneau copiii cu lapte de capra!
    -Nu doamna, ca e scump, e 15 ron litrul….
    -Pe cand faceam eu scoala de pediatrie anemia feripriva la sugari se chema „anemia laptelui de capra”. Nu contine nutrientii necesari pentru un copil si o sa te trezesti cu ea anemica!
    -Bine doamna, nu o sa mai cred ce scrie pe forumuri🙂🙂🙂

    Frumos articolul, si capritzele…dar ne-am intors la lapte de vaca..ECOLOGIC.

  6. Aprilie 29, 2009 7:55 am

    Mamico bio, multumesc. Promit ca ma interesez. DAR… dardardar… cred ca pediatra ta se referea la sugari. Iar noi implinim 2 ani. Chiar mi-ai dat o idee sa scriu un articol despre laptele de capra si cel de vaca.

    Revin!

  7. Aprilie 29, 2009 7:59 am

    Asa, ca uitasem sa va spun: pana la capre, bebe s-a uitat, tot prin gardul bisericii, la gaini, cu aceeasi mare incantare. Cealalta poveste cu care ne obsedeaza (o ascultam incontinuu in masina, pe un cd) este „Punguta cu doi bani”. Si acuma vazuse cocosul!😀

  8. Alin permalink
    Aprilie 29, 2009 10:05 pm

    Salut…este prima data cand ajung pe blogul tau dar cu siguranta nu ultima.

    …nu are legatura cu articolul…dar ma intereseaza ce aparat foto folosesti? eu insumi fiind pasionat de fotografie.

    la mai mult…

  9. Aprilie 30, 2009 7:55 am

    Alin, am un D80 cu 18-135. Visez la un alt obiectiv. Cam atat despre mine😀

  10. violeta ionescu permalink
    Ianuarie 12, 2010 9:55 am

    Pana la urma nu am aflat de unde sa cumpar lapte si branza de capra.Poate imi spune si mie cineva.Multumesc.

  11. BARSAN AVRAM permalink
    Februarie 4, 2010 1:40 am

    intradevar ca laptele de capra este un tratament formidabil si asa zis cel mai bun trataùment la tusa si la boli infectioasa a cailor respiratorii multumiesc tuturor producatorilor romani de la tara de la munte ….. de laptele de capre natural de pe meleagurile romaniei cu adevarat este un lapte foarte bun si natural merci

  12. Andreea permalink
    Mai 11, 2010 8:10 pm

    Vand lapte , branza si alte produse din lapte de capra (cas , urda , cascaval) in Bucuresti . Toate produsele sunt naturale 100 % .
    Livrare gratuita la domiciliu in sector 4 si o data pe saptamana in restul sectoarelor .
    Telefon: 0721.257.307 Andreea

  13. constantin permalink
    Septembrie 16, 2010 5:46 pm

    VAND PRODUSE ECOLOGICE 100% IN BUCURESTI-lapte viu (nepasteurizat)si branza de capra.
    Laptele are un pret de 6 lei/litrul iar branza (specialitati ca cele prezentate in poza) se poate comanda in diferite combinatii:
    -Branza simpla 22 lei/KG(cas sau cu putina sare)
    -Branza cu chimen 25 lei/KG
    -Branza cu stafide 25 lei/KG
    – Branza cu nuca 30 lei/KG
    Livrarea se face saptamanal in Bucuresti.
    Pentru comenzi de minim 150 lei livrarea se poate face la domiciliul clientului.
    Tel: 0769591024

  14. mihalcea mariana permalink
    Noiembrie 15, 2010 5:42 pm

    vand lapte de Capra natural ,ecologic in Constanta-6ron litrul
    0768995654

  15. Bogdan permalink
    Ianuarie 20, 2011 8:20 pm

    Vand lapte de capra, metisi din rase pure crescute natural fara ingrasaminte chimice, in zona muntoasa cu aer nepoluat… aproximativ 250 litri zilnic la 4,0 lei negociabil numai pe contract de 2-3 ani pentru procesatori industriali. Daca sunteti interesati ma puteti contacta la e-mail: solarwinds2000@yahoo.com

  16. Februarie 6, 2011 5:16 pm

    buna ziua la toti ma_m gandit sa va scriu la producatori de lapte de capra sa va multumesc mult ca cu adevarat ca laptele de capra este un bun tratament si va doresc mult curaj in productiie si ar fi bina
    e ca guvernul sa va sustina mult mai mult eu consum destul de mult lapte de capra si e fff bun tratament in franta este peste 1 euro 60 litru si ar fi bine si in romania ca sa primiti subventii mai mari multumesc

  17. Vasile permalink
    Iunie 25, 2011 10:42 pm

    Pentru cei din Iasi care doresc lapte de capra si produse din lapte de capra pot gasi in piata Alexandru joi si sambata de la ora 9.Este un parinte de la o manastire care vinde acolo la 6 lei kg.

  18. Pop Lavinia permalink
    Septembrie 6, 2011 12:03 am

    cine e interesat de lapte de capra sau branza/cas: id lavy_alx@yahoo.com

  19. Costi permalink
    Noiembrie 15, 2011 9:55 pm

    Buna seara.O intrebare am si eu:se vinde?Vreau sa-mi cumpar 10 capre si investitia este mare in jur de 4000 euro si nu as vrea sa dau gres.Oare am piata de desfacere?

  20. Ovi permalink
    Martie 6, 2012 9:49 pm

    Cine este interesat de lapte de capra crud 100% natural, excelent la gust, gaseste in Otopeni , pe starada principala. Este un dozator acolo cu lapte de capra. Mai este unul si cu lapte de vaca.

  21. Mary Caprareasa permalink
    Martie 16, 2012 1:20 pm

    Lapte de capra natural ,ecologic,sanatos SI ANUL ACESTA VA POT OFERI IN CONSTANTA LA ACELASI PRET 6 ron/litrul.Din 15 aprilie astept comenzi si pt. branza si urda.0768995654–––-0721122491

  22. lapte si branza de capra permalink
    Mai 24, 2012 9:55 pm

    Lapte dulce si branza/cas. Totul foarte proaspat! Livrari momentan doar in Bucuresti sector 4. Comenzi la 0767525900

  23. Februarie 9, 2013 7:52 pm

    Lapte si branza de capra in perioada martie-decembrie(inclusiv) 2013,gasiti pe http://www.laptesibranzadecaprabucuresti.com ,dar si alte produse ecologice(legume si zarzavaturi),oua si pui de tara,toate acestea le gasiti la noi cu livrare gratuita.

  24. Iunie 5, 2015 11:22 am

    Ne-am gandit ca să venim in intampinarea celor care doresc sa consume alimente sănătoase cu propriile noastre produse cultivate in microferma noastră. Pe parcursul anului avem urmatoarele produse ecologice: roşii, fasole verde, fidelută uscată , ceapă, usturoi, porumb zaharat de fiert (seria de toamna), dovlecei, ardei capia, ardei iute, varza, mazare , morcovi, telina, precum si ouă de găină , borş din tărâtă de grâu.

    Mulţi dintre clienţii nostri s-au edificat singuri asupra autenticitaţii produselor noastre ecologice. Gustul branzei de capră adevărat este inconfundabil! Cel care a gustat o singură dată o branză naturală de capră o va introduce in alimentaţia sa pentru todeauna!

    Website: http://www.laptesibranza.ro
    Email: laptesibranza@yahoo.com
    Tel: 0771667374

Trackbacks

  1. Viaţa la ţară. The Real One « Viaţa la ţară

Lasă un răspuns

