Skip to content

Kosovo şi Metohia în lacrimi – expoziţie de fotografie

Aprilie 22, 2009

afis-expo-web

Editura PREDANIA şi ORDINUL ARHITECŢILOR DIN ROMÂNIA vă fac cunoscută deschiderea expoziţiei de fotografii a artistului Milinko Stefanovici,  intitulată Kosovo şi Metohia în lacrimi, expoziţie găzduită de Ordinul Arhitecţilor din România la Bucureşti în str. Verona nr. 19 (zona Cinema Patria, în spatele Librăriei Cărtureşti), accesibilă publicului larg din data de 14 aprilie până la 30 aprilie 2009.

Expoziţia propusă publicului bucureştean este, mai precis, un reportaj realizat sub forma unui jurnal  fotografic, în vara anului 1999, perioadă în care Armata Iugoslavă s’a retras din Kosovo şi Metohia, iar forţele NATO şi formaţiunile paramilitare albaneze au preluat controlul asupra regiunii.

Câteva fotografii de la expoziţie făcute de Marius Caraman:

expo

expo-1

expo-2

expo-32

Ne vedem acolo!

4 comentarii leave one →
  1. Aprilie 23, 2009 7:56 am

    pareri:

    http://treibadica.blogspot.com/

  2. Aprilie 23, 2009 9:34 am

    marturisesc ca eu n-am ajuns inca. revin cu impresii. oricum, „parerile” sunt intotdeauna ceva subiectiv, nu?

  3. Aprilie 23, 2009 10:04 am

    da. de aia am zis pareri🙂, si nu verdicte;)), tipa e etnolog am impresia,lucreaza la Muzeul taranului, deci are o anumita viziune:)

  4. Aprilie 23, 2009 1:57 pm

    poa’ sa fie si Vintila Mihailescu in persoana, lucrurile se vad intotdeauna mai „corect” cand nu ai foarte multa legatura cu Biserica.

    deci voi merge si eu si voi reveni cu parerile mele.😀

Lasă un răspuns

