Skip to content

Procesiunea de Florii

Aprilie 11, 2009

Procesiunea de Florii – de la Radu-Vodă la Patriarhie. A fost atât de impresionant, încât multe din fotografii au ieşit mişcate. Îmi tremurau mâinile atât de tare.

floriile-1

floriile-22

floriile-32

floriile-4

floriile-5

floriile-6

floriile-7

floriile-8

floriile-9

floriile-11

floriile-12

floriile-13

floriile-14

floriile-15

floriile-16

floriile-17

floriile-18

floriile-19

floriile-20

floriile-211

floriile-221

floriile-24

floriile-25

Am urmat pelerinilor doar până la Sfântul Spiridon Nou, apoi ne-am îndreptat către Mănăstirea Cernica, la Sfântul Calinic cel azi sărbătorit.

cernica

cernica-1

Sper că am reuşit să vă transmit măcar puţin din bucuria noastră. Ne revedem după Sfintele Paşti. Vă urez tuturor să aveţi Sarbatori fericite întru Domnul Hristos, cel răstignit pentru mântuirea noastră şi înviat a treia zi, cu moartea pre moarte călcând. Şi celor din morminte viaţă dăruindu-le.

6 comentarii leave one →
  1. Cora permalink
    Aprilie 12, 2009 1:32 am

    Îmi imaginez la ce intensitate ai trăit fiece moment al pelerinajului! Ce bine că te-ai gândit şi la unii ca mine, care nu am ajuns, şi ne-ai oferit oportunitatea să ne aşezăm, chiar şi virtual, dar şi ceva mai târziu…, lângă voi, pelerinii, lângă Iisus care s-a rugat astăzi, ca întotdeauna, alături de credincioşi!

  2. Aprilie 12, 2009 8:34 am

    minunat!e si parintele nostru in prima fotografie🙂. mersic

  3. gandestefrumos permalink
    Aprilie 12, 2009 2:37 pm

    impresionant. multumesc!

  4. Liliana permalink
    Aprilie 12, 2009 3:19 pm

    Multumim, impresionante imagini!

  5. mariana permalink
    Aprilie 12, 2009 9:28 pm

    …iar in fotografia 4 unul din parintii de la Plumbuita, manastirea mea de suflet. Multumesc, Sarbatori cu bine, Doamne ajuta!

  6. Aprilie 12, 2009 11:35 pm

    am mult mai multe poze. dar ori ca le faceam eu, ori un copil de 2 ani, tot una. nu imi aduc aminte sa fi fost atat de emotionata incat sa nu pot sa fac un focus (de fapt, nici macar sa nu-mi dau seama ca sunt complet defocusata), ce sa mai zic de incadrare, compozitie, subiect… acuma, ca vad bucuria voastra recunoscand parinti dragi, imi pare rau ca n-am ales mai multe fotografii…

    data viitoare sa veniti mai bine chiar voi la procesiune, pentru a trai pe viu aceste momente🙂

Lasă un răspuns

