Skip to content

Schitul Păltiniş

Aprilie 4, 2009

Un loc de care mă leagă multe amintiri… şi la care am revenit, de câte ori am fost în zonă. Schitul Păltiniş şi mormântul marelui Dinu Noica – fotografii din septembrie 2007.

Află mai multe despre Schitul Păltinş aici.

palt-1

palt-2

palt-6

palt-3

palt-4

palt-5

palt-7

palt-8

palt-9

palt-10

palt-11

5 comentarii leave one →
  1. Aprilie 5, 2009 10:07 am

    Anca, sunt putin in afara postarii tale, dar vroiam sa-ti las un link, poate va intereseaza:

    http://www.galeriadearta.com/stiri/cum-ne-privesc-portretele-1593.htm

    Doamne, ajuta!

    Irina

  2. Aurelia N permalink
    Aprilie 5, 2009 9:54 pm

    In pozele a doua, a noua si a zecea sunt niste „pete” rotunde, gen „luna plina” … reprezinta ceva anume? In ultimele doua, pare ca luna coboara si urca pe razele soarelui …

  3. Aprilie 5, 2009 10:03 pm

    Petele respective sunt o greseala, in termeni fotografici, dar am vazut ca unii fotografi le folosesc artistic (vezi Alina Andrei). Apar in momentul in care fotografiezi contrejour. Mie personal imi plac, mi se pare ca pot scoate o fotografie din obisnuit, pot dezvalui o alta lume, deasupra celei vizibile cu ochiul liber, deci le folosesc „artistic”. Desi ele sunt si raman o greseala🙂

    ps: detalii aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Lens_flare

  4. Aprilie 5, 2009 10:09 pm

    Irina, merci mult. Stiam din anii trecuti de programele pentru copii ale Muzeului de arta, dar am tot uitat sa pomenesc de ele. Sper ca aducerea aminte pe care mi-ai provocat-o sa dureze pana cand prind un moment prielnic ca sa scriu🙂

Trackbacks

  1. Viaţa la ţară « Marius Cruceru

Lasă un răspuns

