Skip to content

A fi = A avea?

aprilie 1, 2009

Un filmuleţ extrem de interesant despre religia consumului instaurată în zilele noastre. Care este drumul unui produs, de la materia primă până la rafturile magazinelor? Ce se ascunde în spatele mărfurilor ieftine? Cât păstrăm din ce cumpărăm? De ce shoppingul este o prioritate naţională? De ce, totuşi, cumpărăm, chiar şi atunci când nu avem nevoie? Care sunt efectele publicităţii asupra sufletului nostru? Cât de fericiţi suntem de când am înlocuit pe a fi cu a avea?  

The Story of Stuff cu Annie Leonard. În engleză, în original. Chiar dacă nu vorbiţi engleza, încercaţi totuşi să vedeţi filmul. Este foarte dinamic, stil benzi desentate, deci ceva tot veţi înţelege.

Varianta în lima română aici.

Reclame
3 comentarii leave one →
  1. aprilie 2, 2009 3:03 pm

    exista si varianta tradusa in romana pe situl asta: http://www.povestealucrurilor.ro/

  2. aprilie 2, 2009 5:48 pm

    Multumesc mult, Rebeca!

Trackbacks

  1. Scopul reclamelor: să ne facă să fim nefericiţi cu ce avem | Blog Noua Dreaptă

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: