Skip to content

Ziua blogului

Martie 22, 2009

Astăzi împlinim 1 an, şi eu, şi blogul, de când ne scriem reciprioc, descoperindu-ne zilnic unul altuia, uneori cu mirare, alteori cu bucurie, în vizite mai rapide sau mai profunde, în funcţie de viteză, nu de timp. Tot astăzi blogul a împlinit un număr rotund de cititori (pe care îl voi ţine secret, cu permisiunea dumneavoastră). Nu aş vrea să îi uraţi nici „la mulţi ani”, nici „la mulţi cititori”. Aş vrea să revin la primele zile, când nu ştia nimeni că scriu aici şi eram mai relaxată şi, poate, mai poetică. Nu mi-a plăcut să vorbesc niciodată în lumină prea multă, nici prea multor oameni. Retrasă la ţară, am ajuns să mă simt uneori ca la teatru, sau la circ, dar nu ca spectator. Aşa că, haideţi să stingem puţin neoanele şi să sărbătorim la lumina lumânării. Cu drag.

lumanare1

17 comentarii leave one →
  1. Martie 22, 2009 10:04 pm

    La lumina lumanarii, cu drag! Doamne ajuta Anca!

  2. Martie 22, 2009 10:29 pm

    La multi ani, cu multe postari!

  3. Abigail permalink
    Martie 22, 2009 11:52 pm

    ….eu ii doresc blogului tau sa fie de ajutor, asa cum de multe ori a fost in acest an! si tie sa te intorci de cate ori poti pe marginea aceea de la inceput, „din primele zile” – e un medicament bun la toate… cu mult drag, Mihaela

  4. MihaelaMaria permalink
    Martie 23, 2009 8:03 am

    n o sa i urez la multi ani, asa cum ne ai rugat, insa ma bucur ca am dat de el destul de aproape de momentul lansarii!
    un multumesc, merge?

  5. Martie 23, 2009 9:26 am

    si eu va multumesc 🙂

    sper sa va fiu de ajutor. cu toate ca, in general, cand scriu ceva, nu abordez decat subiecte care ma intereseaza personal 🙂 iar daca, din intamplare, intereseaza si pe altii, cu atat mai bine!

    🙂

  6. Ramona permalink
    Martie 23, 2009 9:50 am

    Iti multumesc pentru toate bucuriile pe care mi le-ai adus.
    Doamne ajuta, Anca!

  7. doralina permalink
    Martie 23, 2009 10:54 am

    Iti spun doar atat:te admir!Citesc cu multa placere tot ce scrii si astept mereu articolele tale;Felicitari!

  8. Martie 23, 2009 11:14 am

    foarte util blogul tau, te citesc mereu. ( si eu postez aproape orice ,mai intai pt mine,si apoi daca si altii se pot folosi de ceva e grozav 😀 ) Doamne ajuta!

  9. Martie 23, 2009 1:06 pm

    Mai, nu ma mai laudati atata, in primul rand, pentru ca stiti voi de ce. 😉
    Si in al doilea, pentru ca internetul nu e o cale de cunoastere a oamenilor. V-ati facut o parere prea buna despre mine. Imi place sa scriu, dar asta nu e o calitate. A fi om e o calitate, iar pana acolo, mai am ceva drum 🙂

  10. Claudiu permalink
    Martie 23, 2009 2:22 pm

    Nu te mai laudam, dar trebuie sa-ti spunem ca ne esti de folos, ca ne insipiri, ca ne ajuti si ca blogul tau este folositor. Iti zic asta ca sa vezi ca munca ta da roade si sunt sigur ca daca ai sti ca nimeni nu citeste blogul n-ai mai scrie nimic. In final sa stii ca nu e doar blogul tau ci si al nostru.

  11. Martie 23, 2009 3:05 pm

    🙂

    Cand am inceput blogul, au fost vreo doua luni cand nu ma citea nimeni, nici macar sotul meu. Dar scriam. Pentru mine. Nu mi-am inchipuit vreodata ca povestea mutarii noastre ar putea interesa si pe altii 🙂 Mi-ar placea sa fiu de folos convingand mai multa lume sa faca pasul asta, al parasirii orasului, asa cum ne-au convins si pe noi prietenii de la Piscu. Mai ales pe cei care au copii…

  12. Florin M. permalink
    Martie 23, 2009 4:45 pm

    Draga „viata la tara”, pe mine blogul tau ma ajuta mult.
    Si eu (impreuna cu sotia si copilul) am vrea sa plecam din Bucuresti. Principala problema o reprezinta serviciul, lipsa unei surse de venit ridicand multe semne de intrebare. Pe tema asta as dori, daca va preocupa sau daca v-a preocupat candva si pe voi, sa dai mai multe detalii.
    Cat despre aniversare: Doamne ajuta!

  13. Martie 23, 2009 5:31 pm

    O sa vin cu un articol pe tema asta, pentru ca am vazut ca sunt mai multi interesati. Pana atunci, va invit sa cititi articolul sotului meu despre cum sa te muti la tara: http://undevainromania.wordpress.com/2009/03/19/cum-sa-te-muti-la-tara-cateva-principii/

  14. gabi permalink
    Martie 24, 2009 1:13 am

    La multi ani! Si ca sa mai glumim si noi in aceasta atmosfera solemna, la cumpana dintre ani, as vrea sa te felicit totodata si pentru ca esti mama celei mai spectaculoase mutari. Nu, nu e mutarea de la bloc la tara, ci de la bloc la blog. Asa ca ar trebui ca blogul sa se rebranduiasca (are deja un an!!!) in noul blog viata la tara: VIATA LA BLOG! o amintire, ceva frumos 🙂

  15. Martie 24, 2009 9:29 am

    Pai si blogul, tot la tara e. Si, oricum o iei, viata bate filmul! 🙂

    ps: vedeti, cine ma cunoaste, nu ma lauda!

  16. gabi permalink
    Martie 24, 2009 5:06 pm

    ci te iubeste asa cum esti 🙂

  17. Martie 24, 2009 9:57 pm

    😀

Lasă un răspuns

