Skip to content

„Adevărul” despre „Viaţa la ţară”

Martie 20, 2009

viatalatara

Un articol despre noi, in ziarul „Adevărul”… si comentarii pe tema noilor înţărăniţi de Vintilă Mihăilescu: Casa plină de tihnă de la ţară

6 comentarii leave one →
  1. Ileana permalink
    Martie 20, 2009 4:47 pm

    felicitari!

  2. Lorena permalink
    Martie 22, 2009 6:18 am

    Idem. Ma bucur pentru voi.

  3. Maria permalink
    Martie 22, 2009 7:17 pm

    Buna….nu va cunosc, dar imi place tare mult sa va citesc. Nici nu v-am desoperit de multa vreme, doar de citeva zile, dupa ce „Adevarul” m-a rugat sa sa ofer modelul Norvegian.
    Ma bucur tare mult ca lumea incepe si in tara sa-si urmeze inima si chemarea.
    Desi viata este grea intr-o tara straina, pamintul, muntii, oxigenul, animalele, padurea, mi-au creat aceeasi atmosfera pe care o aveam acasa la mama, pe treptele casei si intre rindurile de vie (intre care obisnuiam sa ma ascund cind eram copil, ca sa pot citi in liniste ;).

    Ma bucur si va felicit ca voi ati reusit lucrul acesta in Romania :).

  4. Martie 22, 2009 9:31 pm

    Bun venit, Maria 🙂 Mi-ar placea sa aflu mai multe despre viata la tara in Norvegia 🙂 Daca vreti, puteti sa-mi scrieti un articol (cu fotografii) sa il pun pe blog. Daca cititi sectiunea de Downshifting, veti gasi si modelul amrican de „country life” 🙂

  5. Martie 22, 2009 10:14 pm

    Fain articolul! Felicitari!

  6. Maria permalink
    Martie 23, 2009 12:03 am

    N-ar fi o idee rea :). Numai ca trebuie sa-mi dai o adresa de mail la care sa trimit ce trebuie….

Lasă un răspuns

