Skip to content

Portretul mamei

Martie 17, 2009

 Asta în caz că nu m-aţi mai văzut demult… 

desene-008

Clic pe fotografie pentru o rezoluţie mai bună.

8 comentarii leave one →
  1. Martie 17, 2009 3:31 pm

    Genial! Cine este autorul? Merita sa facem lobby nominalizat!

  2. Martie 17, 2009 6:53 pm

    Fetita mea cea mare, de 6 ani si 7 luni.

  3. ioana permalink
    Martie 17, 2009 6:57 pm

    :))

  4. Natalia permalink
    Martie 17, 2009 9:14 pm

    Foarte frumos desen, arati foarte optimista in el. Ochii de culori diferite reflecta realitatea?

  5. Martie 17, 2009 9:39 pm

    Ah, nu, ochii ii am normali 🙂 Aici nu sunt diferiti, dar sunt desenati in tehnica „laviu”, de asta arata asa. Cat despre optimism… ce sa spun. Asta e faţa mea obisnuita 🙂

  6. Lorena permalink
    Martie 18, 2009 5:50 am

    He, he. Vroiam sa te intreb, daca ai fost multumita de noua vopsea de par. Bag seama ca s-a prins ceva!

  7. AdrianaB permalink
    Martie 18, 2009 6:12 am

    Ah, sunt complexata!! Fetita ta chiar are talent..
    Cat despre mami, hehe, sa stii ca mereu mi-aduc aminte de povestea nasterii baiatului, si m-apuca rasul – se ia boala vad..
    (faza cu datul din coada e contagioasa :D)

  8. Martie 18, 2009 9:39 am

    Lorena, inca nu am folosit-o 🙂

    Adriana, am mai imbatranit si eu intre timp, sa stii 🙂

Lasă un răspuns

