Skip to content

Pământul de pădure

Martie 17, 2009

desene

Pământul de pădure, minunatul pământ negru, moale, cleios şi bun. În prim-plan, cireşo-vişinul de la Gabriela. În spate, zmeura. În trecere, roaba.

10 comentarii leave one →
  1. Lorena permalink
    Martie 17, 2009 2:34 pm

    Foarte frumos si ingrijit!
    Si pe mine m-a apucat euforia ieri cand am vazut motul usturoiului iesind din pamant si, pe undeva uitate, frunzele de revent.

  2. Martie 17, 2009 6:55 pm

    Revent? Am citit bine?!

  3. Lorena permalink
    Martie 18, 2009 5:57 am

    Revent sau rubarba. Este inrudita cu hrisca. Faci tarte dulci cu cozi taiate marunt, capsuni si mirodenii, iese o bunatate.
    Asa arata cozile:

    Frunzele sunt otravitoare, se arunca.

  4. Martie 18, 2009 9:40 am

    Aha, am auzit de rubarba. Super, poate incercam si noi sa punem. Merci pentru idee. Voi ce ati mai plantat?

  5. Lorena permalink
    Martie 18, 2009 2:57 pm

    Poate ca pare ciudat… Nu cresc urzicile salbatice pe aici. Asa ca am comandat seminte de urzici, papadie, patrunjel de radacina, grasita (iarba grasa sau portulaca), stevie si , ca si voi, meri, ciresi, pruni, par si cateva tufisuri de afine. Pamantul este prost, cleios si cu bolovani. In gradina am pus balegar, dar pomii nu stiu cum se vor descurca. In rest, rosii, cartofi etc.
    Te astept cu poze si povesti din gradina (pe blog). Sa aveti spor!

  6. Martie 18, 2009 4:05 pm

    Urzici punem si noi. Mai avem magnolii, coacaze, zmeura, mure, salata. Vor veni ceapa si usturoiul, fara de care nu se poate 🙂 In rest, visez sa imbrac gardul cu maces.

    Printre ciudateniile pe care vreau sa le plantez se numara corcodusii, care se gasesc la tot santul. Dar pentru mine e o chestiune sentimentala, sa am corcodusul meu 🙂

  7. Aurelia permalink
    Martie 18, 2009 4:11 pm

    Dar sa ‘imbraci’ gardul in iedera, ce zici? Ramane verde tot anul! E doar o sugestie …

  8. Martie 18, 2009 4:13 pm

    Uite ca la iedera nu m-am gandit. Si e buna si pentru tuse, parca. Dar nu stiu de ce am fixatie pe macesul asta. E tot ceva legat tot de copilarie, cred 🙂

  9. Aurelia permalink
    Martie 18, 2009 4:16 pm

    Da, am experimentat si noi siropul cu extract de iedera si i-a mers tare bine la tuse. Eu sunt cu verdele :), dar si macesele sunt bune pe langa casa omului, doar au vitamina C 🙂

  10. Gradinarul permalink
    Aprilie 2, 2009 11:51 am

    nu cred ca pamantul de padure este atat de bun pe cat am crezut si ne-a fost recomandat. e prea lutos. plastilina. ori plantele au nevoie si de aer.

    vezi poza: http://undevainromania.wordpress.com/2009/04/02/ultimele-intamplari-in-imagini/#comments

Lasă un răspuns

