Skip to content

De-a ce ne mai jucam

Martie 13, 2009

Haideţi să vă povestesc de-a ce ne mai jucăm. O idee simplă, creativă şi care nu cere mulţi bani.

Mi-am adus aminte că în copilăria mea eram pasionată să decupez „hore” din hârtie pliată. Adică omuleţi care se ţin de mână. Tehnica e simplă, cred că o ştie toată lumea. Important e să ai o foaie de hârtie cât mai mare (cel puţin un A4) pe care să o îndoi ca pe un acordeon sau evantai. Apoi strângi „evantaiul” şi desenezi (sau imaginezi) o jumătate de om, ca în schiţa de mai jos: 

om1

Cu negru este conturul pe care trebuie să-l desenaţi (doar mental, dacă vreţi), iar cu roşu este omuleţul care, odată hârtia dezdoita, va deveni întreg şi… multiplu!

Aşadar, pe hârtia pliată, trebuie decupată partea albă, având grijă să păstraţi un punct de legătură, în care să se ţină de mână (în cazul nostru, capătul din stânga). Ideea care mi-a venit a fost să nu fac doar hore din omuleţi, ci din diverse alte obiecte sau animale. Aveţi mai jos câteva sugestii: maşinuţe, avioane, capete de cai, pisici, şi chiar capete de prinţi. 

serbare-1

Nu vă mai rămâne decât să imaginaţi şi singuri o grămadă de alte forme, pe care copilaşii să le dea culoare sau să le umple cu… detalii. Iată rachetele mele şi cosmonauţii băiatului: 

serbare

Sper să vă bucuraţi cel puţin atât de mult pe cât am făcut-o noi!  Succes!

6 comentarii leave one →
  1. Aurelia N permalink
    Martie 13, 2009 4:56 pm

    Minunat! Pe acelasi principiu, la sarbatorile trecute, am facut fulgi de nea (idee de la ML). Fara a se tine insa de ‘manute’:). Multumesc!

  2. Martie 13, 2009 5:00 pm

    Chiar voiam sa te intreb: ingerasul pe care mi l-ai trimis era facut de tine? Daca da, jos palaria! 🙂

  3. Aurelia N permalink
    Martie 13, 2009 10:11 pm

    ‘Ingerasul’ il consider cumva din alta categorie: cea a felicitarilor decupate: http://cutiacuminuni.blogspot.com/2009/03/felicitari-decupate.html

  4. Ileana permalink
    Martie 13, 2009 10:54 pm

    foarte frumos! bine ca mi-ai amintit 🙂

  5. Maria permalink
    Martie 21, 2009 11:04 pm

    I-am decupat si noi (aproape pe toti).Desene de colorat din NT, daca gasesti te rugam sa mai pui.Multumim

  6. Martie 22, 2009 8:23 am

    Vor veni si acelea, numai ca vreau, totusi, sa le pun intr-o ordine cronologica.

Lasă un răspuns

