Skip to content

Măr-măr-păr-cireş

Martie 9, 2009

pomisorii1

4 comentarii leave one →
  1. irina flo permalink
    Martie 10, 2009 3:38 pm

    te-am prins, fata are haina roz. Pai se poate?…

  2. Martie 10, 2009 3:41 pm

    e cadou de la nasa 😀

  3. Martie 10, 2009 11:14 pm

    Ma bucur ca la voi a venit deja primavara. La noi la Sibiu a nins chiar si azi.

    Eu cind am pus pomii, pe toamna, am sapat o groapa de un metru pe un metru pe 50 cm cu cel putin o luna inainte. Dar imi aduc aminte ca in primul an am facut si eu o groapa patrata cit hirletul.
    🙂

    Cu timpul o sa vezi de ce.
    Dar cu putina dragoste la radacina se prind si asa.

    Ma ierti ca m-am bagat si eu.

  4. Martie 10, 2009 11:22 pm

    Chiar multumim de sugestii. Vom mai avea cativa pomisori de plantat zilele astea, asa ca vom tine seama de ele.

    La radacina, sotul a pus balegar si apoi a acoperit cu pamant. Speram sa se prinda. Doamne ajuta! 🙂

    Cat despre vreme, ieri, cand i-am plantat, a fost soare, dar azi am avut si noi lapovita… De vreo trei ori pana acum am zis ca gata, a avenit primavara 🙂 Dar bine ca s-au terminat zilele Babei. Ca m-am cam saturat de cojoace…

Lasă un răspuns

