Skip to content

Vacanţă la munte

Martie 7, 2009

Saptamana trecuta am fost plecati in cea de-a doua vacanta de intarcare, trei zile la munte. Pe drum, am trecut si pe la Manastirea Cornu, cu hramul „Sfântul Apostol şi Evanghelist Ioan” şi „Cuvioasa Eufrosina”, unde slujeste Parintele Arsenie Muscalu. Un loc minunat, dupa cum bine se vede si din poze. Iata povestea construirii ei si un filmulet de la sfintire.

predeal-002

Deasupra lumii…

predeal-008

predeal-011

predeal-014

predeal-015

Odata ajunsi la Predeal, am avut surpriza sa gasim zapezi mari si ţurţuri si mai mari. O priveliste de la fereastra…

predeal-021

Si una din casa. Fotografia urmatoare poate fi cu naturalete numita: „Falsa primejdie care ne pandeste din umbra”. De cand ne pandeste, s-a acoperit de praf.

predeal-022

Nu puteam sa nu ajungem si in Brasov, orasul in care mi-ar fi placut sa traiesc daca, desigur, nu ne mutam la tara. Iata Piata Sfatului…

predeal-028

… Biserica Neagra…

predeal-035

… porumbeii…

predeal-038

… si o stranie urma de pasi pe asfalt, gata sa se topeasca, nebagata in seama. Salutari de la Brasov!

predeal-042

Duminica am urcat la Manastirea Predeal, scaldata in soare…

predeal-052

La intrare, ţurţuri mai mari de 1 metru…

predeal-049

… ingeri nevazuti…

predeal-051

… si vazuti…

predeal-050

… si, iarasi, nevazuti…

predeal-053

predeal-065

predeal-063

predeal-066

La revedere!

predeal-068

4 comentarii leave one →
  1. MihaelaMaria permalink
    Martie 7, 2009 8:01 pm

    imi plac mult pozele! le gasesc minunate!

  2. Natalia permalink
    Martie 8, 2009 9:30 pm

    Superbe peisaje!

  3. Martie 19, 2009 2:56 pm

    super vreau sa ajung si eu acolo…

Trackbacks

  1. Leapşa de la Sabina « Viaţa la ţară

Lasă un răspuns

