Skip to content

Ce (nu) mai mâncăm în timpul postului

Martie 6, 2009

legume

Pentru ca am intrat in postul Pastelui, va propun sa revedeti cateva articole mai vechi legate de mancarea sanatoasa:

Ce mâncăm în post?

Post fără margarină (1)

Post fără margarină (2)

In plus, am infiintat o noua pagina cu retete (fara margarina), pentru gospodinele in pana de idei: La buza cuptiorului. Sper sa ne fie – si voua si mie – de folos. In curand voi pune mai multe retete, deocamdata nu am avut timp.

In plus, mi-am propus sa nu mai cumpar produse pe baza de soia si sa gatesc cat mai simplu, mai mult fierturi. Am cumparat de la Ikea un steamer – set de trei cratite suprapuse, din care doua au sita in loc de fund – arata cam asa – cu care se poate gati la abur, pastrandu-se vitaminele si gustul deplin al legumelor. Va recomand setul, este excelent si costa doar 70 Ron. Mancarea nu este doar mai sanatoasa, dar, fiind gustoasa, poti gati mult mai simplu: legume fierte, la care eventual sa adaugi un sos.

Post cu folos!

9 comentarii leave one →
  1. Martie 6, 2009 5:12 pm

    ce cumparai pe baza de soia?mie nu-mi place deloc, rar mai fac cate un „snitel” de soia, sau pun granule la chiftelute sau la pilaf.Ori mai fac drob, dar parca tot mai bun e cu linte.

  2. Martie 6, 2009 5:15 pm

    eh 🙂 iaca m-ai prins cu ocaua mica. am vrut sa ma eschivez, sa nu scriu „pateu” 😀

    oricum, nu mancam prea des, dar tare as vrea sa nu mai mananc deloc. in rest, am oroare de produsele pe baza de soia, incluiv de lactate. ce sa mai spun de „mezeluri”…

    deci la pateul vegetal ma refeream.

  3. Martie 7, 2009 12:00 am

    si eu tot pateu mananc de soia ,altceva nu imi place deloc sau nu stiu eu sa o gatesc…si la pateu numai Mandy ne place..dar eu voiam sa te intreb altceva…arata tare bine steamer ul tau,sa il folosesti sanatoasa..dar zi-mi este cumva din acela cu care poti gati pe aragaz,sau tot cu curent? multam fain si post cu folos,in continuare!

  4. Martie 7, 2009 12:06 am

    In primul rand, steamerul din fotografie nu e cel de la Ikea, dar am preferat totusi sa pun o poza sa priceapa lumea cu ce se mananca. In al doilea, e un set de 3 cratite de inox fara curent 😀 Stiu ca exista si varianta cu priza, dar incercam sa scapam de cabluri. Diferente intre cele doua nu stiu care sunt, poate ne ajuta Irina, ca ea are varianta electrica, dar, cum principiul de functionare e acelasi (se pune apa la fiert in cartita de la baza, aburii urca in cele doua cratite superioare si astfel se gatesc legumele) nu stiu daca sunt intr-adevar diferente calitative.

    Noi am fost uimiti sa vedem si copiii interesati de legume, acuma, ca au gust (fara exagerari, e ceva senzational! 😀 )

    Alt avantaj e ca se poate gati fara ulei. Sunt suficient de bune ca sa le mananci asa, doar cu sare deasupra.

  5. Martie 7, 2009 12:28 am

    Oau si eu cand am cautat nu am gasit! pai din asta vreau si eu ca mama ma boscorodeste mereu ca cel cu curent…….consuma,l-ai luat demult? hmm si ce ieftin,trebuie si eu sa ajung sa cumpar neaparat. Din asta am eu http://jurnalulanei.blogspot.com/2008/11/salata-de-legume-si-pui-la-maya.html dar vreau din inox,asa am vrut de la inceput doar ca s toanta,nici nu m-am gandit sa incerc la Ikea :))
    L-ai cumparat demult? Multam de informatii 🙂

  6. Martie 7, 2009 10:06 am

    L-am luat de curand, il ochisem de anul trecut, dar a disparut de pe stoc. Cand au adus stocul nou, a fost mai ieftin cu 10 Ron. Criza, deh!

  7. Martie 7, 2009 10:47 am

    Grozav,sper sa il mai gasesc! Multumesc frumos! 🙂

  8. Martie 8, 2009 12:43 am

    am gasit si am luat,multam :*

Trackbacks

  1. Razboi întru Cuvânt » Nu exista cipuri in noile permise (Noutati 7 martie 2009)

Lasă un răspuns

