Skip to content

Internet browser

Februarie 24, 2009

Tocmai mi-am instalat Google Chrome (downloadeaza-l de aici) si mi se pare o optiune mai aerisita de navigare pe net. Un meniu simplificat, cu un singur click deschizi un nou tab, exista o istorie a site-urilor celor mai vizitate la care ajungi odata ce-l deschizi. Google promite ca e „mai rapid, mai sigur si mai usor de utilizat” si asa pare. E doar prima impresie, dar cred ca voi ramane la el. Mi-a mai placut ca a importat automat toate bookmark-urile din Mozilla (cele 1001 in asteptare) si ca poti face un bookmark foarte rapid (in general, totul se intampla cu un singur click). Partea proasta e marimea dubla  fata de Mozilla (52,64 MB fata de 25,69 MB), iar partea dubioasa, ca poti alege sa navighezi „incognito”, fara a lasa vreo urma in History sau Cookies. Asta nu imi place, dar, deocamdata, nu ma deranjeaza, din moment ce copiii nu se apropie inca de calculator.

Iata un filmulet explicativ oferit de Google:

Si pentru ca tot suntem la capitolul programe oferite gratis de Google, va recomand si Picasa (downloadeaza-l de aici), un program de editare foto excelent, foarte usor de folosit, prin care puteti taia, indrepta, lumina sau intuneca o fotografie, o puteti face alb-negru, sepia sau, daca vreti, albastra, plus o multime de alte optiuni la indemana. Folosesc Picasa de mai multi ani, dar, mai nou, am inceput sa fac si colaje si filme (le-ati putut vedea pe blog).

Iata si prezentarea:

7 comentarii leave one →
  1. Februarie 24, 2009 2:18 pm

    mie picasa 3 mi se blocheaza f f frecvent, si nu pricep de ce, e tare enervant….

  2. Februarie 24, 2009 2:39 pm

    mie nu mi s-a blocat niciodata… si l-am folosit pe mai multe calculatoare, de-a lungul timpului. ai instalat si ultima versiune?

    ps: acum am vazut ca vorbesti chiar de ultima versiune… poate ai prea multe fotografii in album?!

  3. Februarie 24, 2009 2:43 pm

    pai de cand am instalat nr3 se blocheaza.

  4. Februarie 24, 2009 2:45 pm

    ai dezinstalat versiunile anterioare? 😀

  5. Februarie 24, 2009 2:51 pm

    pai nu trebuia, pt ca am facut doar update, m-am uitat in programs, si nu-mi apar alte versiuni.
    Si acu nu merge gmailul ( de vreo ora!!), conspiratie frate!!!
    Si dacavrei sa stii tot, cand dau click dreapta si open with pe o poza, in lista nu apare cs3, si nici in browse la programe nu se intampla nimic, ca sa editez trebe neaparat sa deschid fotoshopu mai intai si dupa aia sa bag poza in el:))) (iar eu AN cu picasa nu pot face…nu-mi place deloc)

  6. Februarie 24, 2009 3:15 pm

    Asa e, Picasa nu e pentru prelucrare profesionista…
    In rest, nu stiu, te-oi fi virusat, cine stie 😀

  7. Februarie 24, 2009 5:10 pm

    Folosesc si eu de vreo 3 luni.
    La unele chestii se blocheaza…
    Dar… imi place!
    Imi place Viata la Tara!
    Acolo sunt si eu
    si ma minunez in fiecare dimineata
    va salut!

Lasă un răspuns

