Skip to content

Apa care ne vorbeşte

Februarie 23, 2009

In trei vase alaturate, se pune apa si orez. Zilnic, timp de trei luni, primului vas i se spune „Multumesc!”. Celui de-al doilea: „Esti un idiot!” iar cel de-al treilea vas este complet ignorat. Dupa o luna, orezul din primul vas incepe sa fermenteze si sa raspandeasca o aroma placuta. Orezul din cel de-al doilea vas se innegreste, iar orezul din cel de-al treilea vas incepe sa mucegaiasca. Daca ne gandim ca avem un creier format 90% din apa, incepem sa vedem altfel lumea, oamenii si propriile noastre ganduri sau cuvinte.

Un film care, prin intermediul unor experimente, incearca sa explice lucruri imposibil de vazut cu ochiul liber si sa arate puterea rugaciunii imprimata, concret, in cristale de apa. Un film care atinge subiecte variate, printre care sanatatea, educatia, alimentatia, agricultura, ecologia. Un film care te pune pe ganduri si te face mai atent la tainele din jurul tau.

Un film pe care cred ca ar fi bine sa-l vada toata lumea, mai ales ca este subtitrat in romaneste. Vi-l recomand cu o singura mentiune: conceptia propovaduita este implicit antropocentrica. Dar noi, crestinii, stim ca omul nu poate face nimic singur, fara Dumnezeu. Sa nu uitam asta data viitoare cand vrem sa schimbam lumea.

Articole corelate:

“Mesajele apei”
Apa şi sănătatea
Vindecarea cu apă
3 comentarii leave one →
  1. Maria permalink
    Martie 4, 2009 10:25 am

    Imi ramasese un” gust ciudat ” de cand am vazut filmuletul asta si pentru ca ieri am avut putin timp am dat o cautare dupa Rustum Roy si am avut rabdarea de a-l auzi putin si intr-o conferinta (nu toata recunosc) si am inteles ca tipul e bagat in homeopatie deja deci nu poate fi considerat echidistant din punctul meu de vedere cel putin.
    Bineinteles ca in filmulet apar si personalitati care indubitabil sunt oneste insa nu le este redat tot discursul si sunt asa fel aranjate toate incat concluzia finala in mod sigur in mintea omului ce priveste va fi cea care se doreste a fi: apa ne vorbeste,
    Nu e insa concludent stiintific vorbind.Este un pastel insa.

  2. Martie 4, 2009 11:50 am

    Ce e stiinta? Niste concluzii bazate pe experimente.

  3. Mai 17, 2010 3:37 pm

    AMAZING!!!!

Lasă un răspuns

