Skip to content

Operaţiunea „Groapa”

Februarie 7, 2009

Astazi, dupa 9 luni de cand ne-am mutat aici, am reusit sa amenajam groapa de nisip a copiilor. Care nu e chiar groapa, si nu are neaparat nisip, dar important e ca e de joaca.

Pietrisul care a ramas de cand am mutat gardul (am mai luat o bucata de teren langa noi, pentru gradina) a fost transportat cu roaba si inghesuit intre patru scanduri.

primav4

Peste tot amestecul s-au turnat ingredientele necesare: jucarii de nisip si talpi mici, care sa framante totul bine.

primav5

Gonzales, scapat – la prorpiu – din lant, a fost cu neputinta de oprit pentru o fotografie decenta.

primav2

Pompilica a pierdut un tovaras de joaca: Gonzales a trecut la categoria grea.

primav6

Peste toata harmalaia, valuri de cer se sparg in cioburi de vata.

primav3

6 comentarii leave one →
  1. Ina permalink
    Februarie 7, 2009 6:02 pm

    Vai vai vai, cum ne faci tu pofta de copilarie:)

    Doamne ajuta

  2. viatalatara permalink
    Februarie 7, 2009 11:26 pm

    🙂 cand vii in tara, poate ne faci o vizita 🙂

  3. gandestefrumos permalink
    Februarie 8, 2009 12:16 am

    Cam fain, bre!
    Ce as mai fi intins si eu o mana spre cerul de azi – pe care l-am zarit prin usa de sticla a biroului (exista momente cand urasc munca si azi a fost unul dintre ele:D )

    Da nu ma duc eu acasa de joi pana duminica? pai si sa vezi atunci…:))

    te pup!

  4. Ina permalink
    Februarie 8, 2009 3:34 pm

    Draga Anca, multumesc pentru invitatie. Dumnezeu sa ne ajute sa ajungem cu bine in tara la vara.

    Bucurie

  5. Lorena permalink
    Februarie 10, 2009 10:41 pm

    Si eu iubesc manuta aia mititica! Si pe baietica prins in aer impreuna cu catelul!
    Pe cand operatiunea sera, pivnita si alte minunatii? Mi-ar placea sa aud la ce mai visati.
    P.S. Hi,hi am o gradina secreta pt. voi. Am sa ti-o trimit acasa, poate va incumetati. N-am mai vazut pana acum asa o frumusata!

  6. viatalatara permalink
    Februarie 11, 2009 12:10 pm

    Astept mailul promis si-ti voi trimite si eu ce mai visam – deocamdata la secret, doar pentru prieteni 😛

Lasă un răspuns

