Skip to content

Zi cu soare

Februarie 6, 2009

Astazi a venit primavara. Am iesit afara, am facut baloane de sapun si am descoperit ca avem o ninja cat.

primav

Copiii n-au mai vrut sa intre in casa la masa, asa ca am improvizat un picnic pe sezlong. Un vecin scoate fum. Copaceii scot muguri.

primav1

De parca m-am mutat a doua oara.

3 comentarii leave one →
  1. Ina permalink
    Februarie 6, 2009 8:59 pm

    Mi-e dor de tara.

    🙂

  2. doina permalink
    Februarie 7, 2009 10:14 pm

    azi am fost si eu cu copiii la tara

    am stat in tihna la soare

    mama are mii de ghiocei, peste tot se itesc veseli in rondulete

    traim in lumi paralele off…aici e atata zbucium, de te doare inima

  3. viatalatara permalink
    Februarie 7, 2009 11:11 pm

    abia anul asta ne punem si noi la punct gradina…

    si imi dau seama ca nu mai tin minte cum era la bloc 🙂

Lasă un răspuns

