Skip to content

Lecţia de copilărie

Februarie 6, 2009

Daca va apuca nostalgiile, inseamna ca ati imbatranit.

Balonul rosu de Albert Lamorisse si Parisul anilor ’50.

6 comentarii leave one →
  1. ioana permalink
    Februarie 7, 2009 1:11 am

    Un film minunat si un final fantastic 🙂
    Da, cred ca am imbatranit, ca m-a apucat nostalgia…

  2. viatalatara permalink
    Februarie 7, 2009 11:09 pm

    Dincolo de frumusetea filmului in sine, am avut surpriza sa descopar ca face parte din cele mai vechi amintiri ale mele. Cred ca aveam 5-6 ani cand l-am vazut, pentru ca amintirile mele nu sunt legate de poveste in sine sau de semnificatii. Imi amintesc doar sentimentul de nedumerire pe care l-am avut atunci si mai imi amintesc un cadru din film. Cu balonul rosu.

    Mi-l amintesc asa, ca pe un vis uitat 🙂 Am avut o mare surpriza sa-l regasesc acum.

  3. Lorena permalink
    Februarie 10, 2009 11:01 pm

    Eu l-am vazut in liceu prima data. Este filmul meu preferat (am locuit pana la 12 ani la casa, in Bucuresti, iar stradutele pietruite, geamgii, vanzatorii de maturi si… baloanele colorate din fata „Romartei copiilor” mi-au ramas acolo, undeva, lipite in memorie).

    P.S. Ia uite, chiar se poate zbura cu baloane:

    Pana sa descopar informatiile respective ma intrebam daca finalul filmului este trucat. Acum inclin sa cred ca nu. Tu ti-ai pune copilul „in balon”? Am inteles ca exista si o continuare (tare as vrea sa-l vad); cu un balon cu nacela, insa.

  4. viatalatara permalink
    Februarie 11, 2009 12:08 pm

    aoleu, cum sa nu fie trucat!!! nu ca nu s-ar putea zbura, da, totusi, sa lasi un copil atarnat asa, oricat de bine s-ar intelege el cu baloanele, mi se pare nebunie 🙂

    eu nu mi-as pune copilul in balon. fiecare mama are piticul ei. unii cu igiena, altii cu baletul. al meu e cu accidentele.

  5. LILIANA permalink
    Februarie 14, 2009 4:29 pm

    Un film pentru acei oameni cu suflet de copil , pentru oamenii care inca se mai bucura ca si copii ..un film sensibil ..si- care -asa cum se intampla in filme are un final fericit .
    Pe dealta parte un film despre rautatea umana ( intalnita la copii) si despre nepasarea adultilor .
    Un film perfect adevarat ..
    un film despre baloane rosii , albastre ….
    un film care mai mult decat orice te face sa te gandesti cum te-ai transformat -din copilul cu balonul -in omul cu batul ,,,
    Un film care merita vazut …de cat mai multi adulti !!!!!

  6. floreign permalink
    Mai 13, 2009 10:29 am

    Un fel de Ivan Turbinca adaptat de faimosul Jim Henson (creatorul Muppets si Fraggle Rock):
    http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=343584
    (trebuie sa astepti 15 secunde pana se termina reclama)

Lasă un răspuns

