Skip to content

Niciodată

Ianuarie 26, 2009

Niciodata n-am fost mai uniti ca in aceste momente grele.

Niciodata nu ne-am rugat atata. Niciodata n-am mai sperat pana cand nadejdea ne-a devenit credinta. Niciodata n-am mai ras in hohote de propria noastra micime. Niciodata n-am inteles, cu atata bucurie, ca suntem praf si tarana. Niciodata nu ne-am mai simtit toti ca unul. Niciodata n-am fost mai furiosi, mai linistiti, mai nebuni. Niciodata mai intelepti. Mai iubitori. Mai iertatori.

„Doamne, ridică ispitele şi nimeni nu este carele să se mântuiască”, spune Avva Antonie.

Mai fericiti ca oricand.

One Comment leave one →
  1. irina flo permalink
    Ianuarie 26, 2009 11:33 pm

    Suntem si noi alaturi de voi. Cu voi.
    „Cine este Dumnezeu mare ca Dumnezeul nostru? Tu esti Dumnezeu Carele faci minuni.”

Lasă un răspuns

