Skip to content

Biserica „Sfânta Treime”, comunitatea şi părintele ei

Ianuarie 23, 2009

13 aprilie 2006: punerea pavajului in curtea bisericii „Sfanta Treime” din cadrul Spitalului pentru copii “Grigore Alexandrescu”:

12 iunie 2006: hramul bisericii „Sfanta Treime”:

1 martie 2007: pictura Bisericii “Sfanta Treime” – Iconari: Ioan si Camelia Popa:

La raul Babilonului, acolo am sezut si am plans, cand ne-am adus aminte de Sion.
In salcii, in mijlocul lor, am atarnat harpele noastre.
Ca acolo cei ce ne-au robit pe noi ne-au cerut noua cantare, zicand: „Cantati-ne noua din cantarile Sionului!”
Cum sa cantam cantarea Domnului in pamant strain?
De te voi uita, Ierusalime, uitata sa fie dreapta mea!
Sa se lipeasca limba mea de grumazul meu, de nu-mi voi aduce aminte de tine, de nu voi pune inainte Ierusalimul, ca inceput al bucuriei mele.
Adu-ti aminte, Doamne, de fiii lui Edom, in ziua daramarii Ierusalimului, cand ziceau: „Stricati-l, stricati-l pana la temeliile lui!”
Fiica Babilonului, ticaloasa! Fericit este cel ce-ti va rasplati tie fapta ta pe care ai facut-o noua.
Fericit este cel ce va apuca si va lovi pruncii tai de piatra.

5 comentarii leave one →
  1. Valentina permalink
    Ianuarie 24, 2009 12:52 am

    Nu-mi vine sa-mi cred ochilor … ce am citit despre parintele Peiu. La bisericuta Sfanta Treime l-am botezat pe Iosif acum un an. Am descoperit aceasta biserica si pe pastorul ei la recomandarea … sincer nu stiu cum se numeste, stiu doar ca este sau era librar la Darvari.Noi ne-am cununat la Schitul Darvari si acolo vroiam sa facem si botezul, insa din 2008 BOR nu a mai permis savarsirea de nunti si botezuri in manastiri. Insa noi nu aflasem de acest lucru, si ne-am dus sa ne interesam si asa l-am intalnit pe baiatul librar care ne-a sfatuit sa mergem la parintele Peiu. I-am urmat indemnul, iar dupa botez am mers numai acolo.
    Dar la asa marsavie… va trebui sa iesim in strada, sunt convinsa ca obstea isi va apara pastorul.

  2. Boisnard Camelia Corina permalink
    Ianuarie 24, 2009 8:35 pm

    Dupa cum lesne este a se observa, dusmanii inversunati a i credintei noastre ortodoxe nu au ocolit nici in vremurile acestea Sfintele Lacasuri. Dealtfel incercarea de a si le transforma in cuib nu trece neobservata. Noi vedem insa cu durere in suflete cum dezlantuie vrajmasul atacuri asupra celor mai de seama dintre duhovnicii nostri,pe cei ce prin insusi exemplul lor ne pot fi si noua invatatori si indrumatori in cautarile noastre duhovnicesti. Monahi care „se retrag”, preoti invinuiti si mutati degraba dintr-o parohie intr-alta si apoi, daca s-ar putea, in afara noii si monumentalei afaceri cu suflete (indeletnicire constanta a „sferelor de putere”). Aceasta este lucrarea ce ni se infatiseaza astazi. Daca ne cerecetam cu atentie noi insine contribuim prin nelucrarea noastra la toate acestea.

    Da-le Doamne putere si curaj sa marturiseasca pana la capat tuturor slujitorilor Tai prigoniti! Primeste si rugaciunile noastre prin care cu umilinta strigam Tie: iarta multimea pacatelor noastre si nu ne lipsi pe noi de vrednicii Tai slujitori ci indruma-ne si da-ne noua tarie a marturisi cu cuvantul si cu fapta alaturi de ei.

    Ce s-ar putea propune altceva decat prezenta (trupeasca si sufleteasca) pentru a-l sustine pe Parintele Tudor Peiu?

  3. anonim permalink
    Februarie 2, 2010 11:49 pm

    „Librarul” de la Darvari se numeste Petre si este un om ce duce viata deosebita.

Trackbacks

  1. Razboi întru Cuvânt » PARINTELE TUDOR PEIU PRIGONIT / ALTE SECVENTE SI COMENTARII DE LA AZEC
  2. Prima victimă a campaniei anti-Gardasil « Cidade de Deus

Lasă un răspuns

