Skip to content

Rostul suferinţei

Ianuarie 21, 2009

Un interviu in engleza cu Mitropolitul Antonie de Suroj, pe care-l gasiti tradus la inceputul cartii Scoala rugaciunii.

2 comentarii leave one →
  1. ciprian voicila permalink
    Februarie 17, 2009 12:39 pm

    Excelent, Anca! O sa-mi traduca interviul sotia mea.
    Ai primit cartea despre Gherasim de la Sitaru?

  2. viatalatara permalink
    Februarie 17, 2009 1:13 pm

    Ce ma bucur! Dar sa stii ca este chiar interviul de la inceputul cartii „Despre rugaciune”, mie asa mi s-a parut. Adica prima parte doar trebuie tradusa, restul il gasesti in carte.

    ps: am primit cartea cu Parintele, dar nu am avut inca timp sa o deschid…

Lasă un răspuns

