Skip to content

Armonica de sticlă

Ianuarie 16, 2009

„Although the events of this film are of a fantastic character, its authors would like to remind you of boundless greed, police terror, the isolation and brutalisation of humans in modern bourgeois society”

Andrei Khrjanovsky – „Glass Harmonica” ( 1968 )

Nu uitati: toate intamplarile din acest film sunt fantastice! Nu aveti nici un motiv de panica! Nu despre noi este vorba!


2 comentarii leave one →
  1. Iustinian permalink
    Ianuarie 16, 2009 8:14 pm

    Ma bucur ca de vreo 3 zile va pot vizita site-ul. Mi-a fost recomandat si am fost foarte incantat. Inca nu am avut timp sa il explorez cat mai mult si sa gust gandurile bune scrise cu talent.

    Ieri am primit din mai multe locuri adrese catre site-uri unde apareau avertismente legate de implanturi, cipuri, numarul fiarei, etc.

    Am citit si pe acest site un articol care mi s-a parut a fi scris cu mult mai mult bun simt, realism si inlaturarea ipocriziei, fata de isteriile de pe alte site-uri. Astazi am vrut sa revad acest text si am constatat cu surprindere ca nu mai este. M-am intristat si ma intreb ce motiv ati avut sa il stergeti.

  2. viatalatara permalink
    Ianuarie 16, 2009 11:07 pm

    Aveti dreptate, poate trebuia sa las un biletel cu o explicatie 🙂

    Pur si simplu, mi-am dat seama ca orice tip de comentariu, oricat de lipsit de isterie, nu face decat sa alimenteze isteria generala. Ca oamenii oricum sunt suficient de agitati ca sa nu mai inteleaga ceea ce scriu. Ei inteleg doar ce vor sa inteleaga. Mi-am dat seama ca, fara voia mea, imi pot manipula cititorii, deja debusolati.

    Mi-am dat seama de lucruri mai grave decat as putea sa le scriu. Si am ajuns la concluzia ca mai bine tac.

Lasă un răspuns

