Skip to content

Povestea unui ghem de lână

Ianuarie 13, 2009

„Ghemul de lana” (1968 ) de Nikolai Serebryakov

O poveste despre patimi si virtuti, viata, moarte, creatie si neant. Dincolo de intamplarile in sine, o poveste despre imaginatie…

2 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 14, 2009 9:35 am

    Mie mi s-a parut ca e si o poveste despre nemultumire…si risipa…

    Foarte frumoasa povestea. Thanks

  2. Maria permalink
    Ianuarie 16, 2009 5:20 pm

    L-am vazut intr-o dimineata, inainte de a merge la servici, si n-am apucat sa iti multumesc pentru film.
    L-am privit cu atentie si mi-a placut, pana in punctul in care a inceput sa isi doreasca mai mult, mai mult si tot mai mult. De fapt, „mai binele este dusmanul binelui”. Cat de fericita era ea cu viata aceea simpla! Dar…
    A reusit sa ma puna pe ganduri. As fi vrut sa ramana asa, la viata simpla, dar de cate ori nu facem si noi astfel?
    Ce-i mai interesant, este ca daca nu prezenta ce se intampla atunci cand ne intindem mai mult decat ne este plapuma, nu imi atragea in mod deosebit atentia, ori asa, imi place nu imi place, e bine de vazut de catre toti ,ca avem de invatat.
    De aia imi plac mie desenele.

Lasă un răspuns

