Skip to content

„Pentru reîntoarcerea la tradiţie”

Ianuarie 13, 2009

monetIrina de la Dulce casa a deschis un site dedicat femeii ortodoxe, cu scopul de a oferi o sursa de incurajare si de inspiratie pentru toate femeile care sunt atrase de un mod de viata traditional, centrat pe familie si camin.

Cateva titluri:

Despre rolul femeii in familie
Credinţa, intre declaraţie şi trăire
Modelul femeii din Tit 2

Aveti la dispozitie si un forum care propune subiecte interesante de discutie.

Felicitari, Irina, si multa putere de la Dumnezeu sa tii piept uraganului care va veni! Dau si eu cu mopul in urma rosiilor stricate cu care vei fi mangaiata de cei mai putin traditionali.

5 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 13, 2009 5:36 pm

    haha, mersic, deja am primit una, auci :)) dar nu de unde ma asteptam 🙂

  2. viatalatara permalink
    Ianuarie 13, 2009 6:16 pm

    lasa, ca ai centura neagra, nu te plange 😛

  3. Ianuarie 14, 2009 12:29 am

    haha, asta cam asa e

  4. alexa permalink
    Ianuarie 17, 2009 1:34 am

    eu am fost, dar nu am aruncat cu tinta, doar in sus, ca sa-mi cada tot mie inapoi
    Eu admir pe cei cu credinta, voi aveti o viata 4D, spre deosebire de astialalti, care suntem saraciti de asta pentru ca apartinem lumii celei lumesti
    Ce imi place cel mai mult e latura practica, viata sanatoasa pe care o cautati. Si toate au un aer de pace.
    Numai bine, cu respect.

Trackbacks

  1. Razboi întru Cuvânt » Apocalipsa 13 (Noutati 13-14 ianuarie 2009)

Lasă un răspuns

