Skip to content

Răsăritul din ceaţă

Ianuarie 12, 2009

Acum 1 an – fix 1 an! – intram pentru prima oara in aceasta casa. Imi amintesc ca era zapada mare. Proprietarul m-a asigurat ca se vede padurea, numai sa se ridice ceata. Padurea e aproape? Frumos, m-am gandit, nu as fi indraznit sa pun si conditia asta. Lista mea de pretentii, dupa sapte ani de cautari, se scurtase ingrijorator. Si iata ca primeam mai mult decat cutezasem sa sper. De fapt, ajunsesem sa imi doresc sa ma mut, doar atat. Undeva la tara. Putea sa fie si wc-ul in curte. Numai sa fie curte.

Povestea cautarilor noastre o aveti aici. Nu este completa, pentru ca, odata mutati, am fost cucerita de minunatia traiului in natura si amintirile nu le-am mai gasit demne de interes. Acum, cand aniversam 1 an de la aflarea casutei, m-am gandit sa inchei povestea pana cand nu o voi uita de tot…

4 comentarii leave one →
  1. MihaelaMaria permalink
    Ianuarie 12, 2009 3:11 pm

    La multi ani fericiti!

  2. alexa permalink
    Ianuarie 13, 2009 12:45 am

    Felicitari pentru primul an „cu capul in verdeata”
    Si inca o felicitare pentru-a blogului organizare exemplara

  3. viatalatara permalink
    Ianuarie 13, 2009 9:05 am

    🙂 Primul an il vom sarbatori in mai. Ieri am serbat doar gasirea casutei… cu mutatul a durat un pic mai mult 🙂

  4. Ianuarie 13, 2009 12:38 pm

    Foarte frumoasa povestea mutarii voastre in noua casuta ,inconjurata de atita spatiu verde, cu padurea si cerul asa aproape… Daca nu as fi vazut cu ochii mei , m-as fi indoit, poate , asa cum ma stiu din fire , ca e chiar asa…. Dar, odata patruns acolo , te patrunde si linistea fireasca pe care multi dintre noi am uitat-o in nefirescul in care traim ….Si , cazuti de multe ori in acest nefiresc , sa vedem ca totusi se poate trai si asa, altfel ….
    Va doresc din inima , acum la ceas aniversar cit mai multa bucurie sfinta in acest coltisor de rai…
    Doamne ajuta !

Lasă un răspuns

