Skip to content

La Mogoşoaia

Ianuarie 11, 2009

Ieri am fost la Palatul Mogosoaia. Soare piezis, frig cumplit, lacul inghetat, copii de tarani patinand curajosi. Noi, ca statuile, sloiuri rigide deplasandu-ne imobili in cautarea unui sambure de caldura. In Palat, frumusetea iradiind puternic ne dezmarmureste uimiti. V-ati gandit vreodata ca si sufletulului i-e foame?

2 comentarii leave one →
  1. stefania permalink
    Ianuarie 11, 2009 7:21 pm

    Ce fain e la Mogosoaia! Imi plac fotografiile, ba le sorbeam cu nesat, ba zambeam…si parca spune mai multe slideshow-ul, e ca un jurnal-filmulet.:)

  2. viatalatara permalink
    Ianuarie 11, 2009 11:11 pm

    Imi pare rau ca n-am fotografiat si in interior. Costa. Dar acum imi pare rau 🙂 Poate data viitoare.

    Imi este mai simplu sa le pun ca filmulet, pentru ca nu mai uploadez decat o singura data 🙂

    Mai ramane sa invat sa pun si muzica 😀

Lasă un răspuns

