Skip to content

Frumoase şi abandonate

Ianuarie 8, 2009

Citind articolul cu rusul retras in pustie, Lorena mi-a trimis un link cu case vechi, rusesti, adevarate bijuterii parasite. Hai, care mai fugim de-acasa?

8

9 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 8, 2009 8:04 pm

    eu n-as fugi intr-o casoaie din asta, da-ti seama ce frig e in ele, chiar daca faci foc,brrr

  2. viatalatara permalink
    Ianuarie 8, 2009 9:35 pm

    eu as fugi macar la vara 🙂

  3. Balan Claudiu permalink
    Ianuarie 9, 2009 1:03 am

    Tot pe blogul asta sunt niste poze incredibil de frumoasa facute iarna in cateva sate din Nord… http://englishrussia.com/?p=1734
    Pozele sunt exceptionale…eu am fost foarte foarte bucuros cand le-am primit.

  4. viatalatara permalink
    Ianuarie 9, 2009 10:30 am

    wow! fara comentarii! (nici macar asupra echipamentului foto nu mai spun nimic:)

  5. Ianuarie 9, 2009 5:34 pm

    extraordinare fotografiile!

  6. Ianuarie 9, 2009 10:51 pm

    superba! m-as muta fara sa stau pe ganduri!

  7. Mircea permalink
    Ianuarie 10, 2009 12:28 pm

    Frumoasa casa!

  8. Ina permalink
    Ianuarie 10, 2009 1:25 pm

    Casele alea nu-s deloc friguroase. Ne este nou frig acum:). Pe vremuri toata familia locuia intr-o singura camera unde se gatea, se spala, se faceau toate treburile casei. Era cald si bine in camera aia. Aveau un cuptor imens pe care se si putea dormi.

    Va dati seama ca noi acum dorim fiecare camera lui? Suntem noi normali ca cautam atat de mult sa ne insinguram din propria familie?

    Daca gasiti case din astea la noi, ma mut eu 🙂

    Doamne ajuta

  9. gabi permalink
    Ianuarie 15, 2009 10:38 pm

    prefer sa stau intr-o casa mica ,curata si calduroasa.si ce e mai placut pe lumea asta decit sa dormi alaturi de copii tai ,sa le simti caldura corpului si respiratia cu parfum de copil.

Lasă un răspuns

