Skip to content

Pauză de masă

Ianuarie 7, 2009

alpinistii-232

2 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 7, 2009 6:25 pm

    Imediat ce am citit titlul si am vazut poza mi am amintit de o fotografie de la gradinita lui Horia, cu copiii, intr-o zi racoroasa de martie, asteptand in fata garajului cu jucarii sa fie deschis.
    Arata, dragii de ei, parca ar astepta dupa lucru sa ia o masa la cantina. Sau ca niste zilieri din timpul crizei asteptand sa ia si ei ceva de munca.:)
    Mi s-a parut ca se potriveste cu poza ta!

    Am vrut sa o postez aici dar n am reusit. Daca vrei sa o vezi te invit la mine pe blog sa o vezi.

    La multi ani cu sanatate!

  2. viatalatara permalink
    Ianuarie 7, 2009 6:57 pm

    Pacat ca sunt asa curati 😛

    Te imbratisez si-ti doresc un an plin de bucurii!

Lasă un răspuns

